Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    Formularz zamówieniowy

    Standardowe wyposażenie SunCamper 35

    Kadłub i pokład

    Biały kolor żelkotu kadłuba i pokładu (powierzchnie antypoślizgowe)

    Okucia pokładowe ze stali nierdzewnej A4 (kosze, relingi)

    Dziobowe siedzisko na pokładzie

    Dziobowy luk kotwiczny

    8 knag cumowniczych

    Drabinka rufowa teleskopowa z rączkami
    Drzwiczki dziobowe
    Na samym przodzie jachtu zamontowana została oryginalna furtka, która wraz z pomostem dziobowym doskonale umożliwia komunikację z lądem.

     

    Liny cumowe D14 (2x11m)

    Miejsce na butlę gazową (11kg)

    Zamykanie bakisty w kokpicie

    Panoramiczne okno przednie szklane
    Okna boczne przyciemniane szklane

    Listwy ochronne ze stali A4 na 3 kilach kadłuba
    Listwa odbojowa

    1 gaśnica w kokpicie - 2 kg
    Drzwi rufowe zamykające kokpit

    Wnętrze

    Zabudowa kabiny w HPL dąb polski lub orzech

     

    Przestronne wnętrze z pełną wysokością stania

    Fotel pilota w kolorze szarym (regulacja przód tył oraz podnoszonym pufem do sterowania w pozycji stojącej)

    Materace w koi dziobowej, rufowej i w messie (kolor do wyboru wg. wzornika)

    Przy składaniu zamówienia w stoczni, zostanie zaprezentowana większa gama materiałów.

    System sterowania hydraulicznego z kierownicą

    Otwarta podwójna koja dziobowa z dodatkową pojedyńczą koją na lewej burcie, szafką, półkami i wywietrznikiem UFO oraz lukiem otwieranym

    Otwarta koja rufowa z półkami i lukiem otwieranym w szybie oraz lukiem otwieranym od strony kokpitu z moskitierą

    Dineta z prostokątnym stołem - składanym jako podkład pod materace do spania

    Główna (rufowa) kabina łazienkowa z laminatu z miejscem na toaletę, umywalką, schowkiem pod umywalką, prysznicem (odpływ wody na zewnątrz), lukiem otwieranym oraz szybą z zasłonką i zasłonką prysznicową

    Kabina łazienkowa dziobowa z umywalką, miejscem na toaletę, schowkiem pod umywalką i wywietrznikiem UFO

    Wybór muszli w wyposażeniu opcjonalnym.

    Kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową i zlewozmywakiem, blat z corianu, szafki, szuflady

    Instalacja gazowa z reduktorem

    Państwa łódź wyposażana jest w kuchenkę zasilaną gazem.

    Instalacja wody zimnej z pompą (ciepła woda przy wyborze opcji boilera)

    W wyposażeniu standardowym Państwa łódź wyposażona jest w instalacje wody zimnej z pompą z automatycznym włącznikiem ciśnieniowym. Ciepła woda przy wyborze opcji bojlera.

    Zbiornik na wodę - 240 l + wskaźnik i czujnik

    Jacht wyposażony jest w zbiornik wody pitnej o pojemności ok. 240 L umiejscowiony w obszarze środkowym jachtu. Wskaźnik poziomu wody umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

    Zbiornik paliwa ok. 190 l.+ wskaźnik i czujnik

    Łódź jest wyposażona w zamontowany na stałe zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności od 120 L-silnik diesla do 190 L-silnik benzynowy, w zależności od opcji zamontowanego silnika. Wskaźnik poziomu paliwa umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

    1 gaśnica w sterówce -2kg.

    2 okna boczne otwierane (przesuwne)

    Do zapewnienia dodatkowej wentylacji, zostały zaprojektowane 2 okna przesuwne po obu stronach części jadalniano-kuchennej. Okna są wykonane ze szkła hartowanego w kolorze grafitowym.

    Imitacja teaku na podłodze w kabinie

    Ta piękna podłoga jest dodatkowo podświetlana ledowym światłem ukrytym pod szafkami kuchennymi.

    Rozsuwane drzwi kabiny - 3 częsciowe

    Zastosowane na łodzi 3-częściowe drzwi przesuwne łączące kokpit z wnętrzem pokładówki są lekkie i odporne na niekorzystne warunki zewnętrzne. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

    Rozsuwane drzwi boczne sternika

    Dzięki drzwiom bocznym sternik może samodzielnie wykonać manewry dobijania lub odejścia,wychodząc szybko na pokład dziobowy aby zacumować lub oddać cumy. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

    Elektryka

    Oświetlenie nawigacyjne LED

    Oświetlenie nawigacyjne to lampy pozycyjne, czyli: lampy burtowe, lampa rufowa, silnikowa, topowa i kotwiczna. Sterowanie światłami nawigacyjnymi odbywa się z tablicy rozdzielczej/panelu sterowania.

    Oświetlenie wewnętrzne LED (lampki podsufitowe oraz listwa ledowa przypodłogowa w kuchni)

    Wnętrze łodzi jest bardzo dobrze doświetlone 13 oszczędnymi lampami LED znajdującymi się w koi dziobowej, rufowej, messie, obu łazienkach oraz kokpicie. Dodatkowo, pod szafkami kuchennymi zainstalowano listwę LED a przy stole w dinecie lampkę do czytania.

    Tablica elektryczna 8-poz. z bezpiecznikami
    1 wycieraczka przedniej szyby sternika z 2 zakresami prędkości
    Sygnał dźwiękowy

    Pojedynczy sygnał dźwiękowy zasilany jest na 12 V i ma moc 109 dB. Jego obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej z elementami PVC.

    2 pompy zezowe elektryczne

    System osuszający zęzę został zainstalowany na jachcie w kabinie pod podłogą. Zainstalowane pompy mają wydajność ok. 1500 litrów wody/godzinę. Pompy zęzowe w wyposażeniu standardowym mogą rozpocząć swoją pracę automatycznie lub można je włączyć ze stanowiska sterownia.

    2 podwójne gniazda USB (1 szt. okolice konsoli, 1 szt. okolice stolika przy dinecie)
    1 akumulator żelowy 130 Ah (ster strum.)

    Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
    Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

    1 akumulator żelowy 130 Ah (użytkowy)

    Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
    Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

    Dystrybutor prądu na 3 akumulatory

    Użyty separator jest odporny na głębokie rozładowania oraz posiada wbudowany układ do ochrony przed przepięciami.

    Wskaźnik aktualnego napięcia akumulatorów
    Zabezpieczenie akumulatora życiowego przed całkowitym rozładownaiem (Battery Protect)
    System monitorowania korozji MerCathode
    Dziobowy ster strumieniowy z panelem sterowania Lewmar 140 mm. - 2 kW

    Złóż zamówienie

    English