Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    CORMATE

    UTILITY 23 PRO

    O MODELU

    Utility 23 PRO zostało zaprojektowane specjalnie do silników średniej wielkości.

    BROSZURA HYDRO-DESIGN

    Ta łódź zapewnia wyjątkową jakość i dobry stosunek jakości do ceny z nowym silnikiem Mercury 115 PRO XS. Bardzo wydajny kadłub, lekkość oraz mocny silnik łączą w sobie wysokie osiągi, niezrównaną oszczędność paliwa i niski poziom hałasu. Bardzo niewiele (lub żadna) inna 23-stopowa łódź kabinowa była w stanie dostarczyć takie osiągi z silnikiem o mocy 115 KM. Wersja Utility PRO płynie z maksymalną prędkością 42 węzłów i zużywa do 0,55 l / nm paliwa przy prędkościach ślizgowych. Wersja PRO może być również dostarczana z silnikiem Mercury F-150 EFI.

    UPROSZCZONA I LEKKA

    Słynny Colin Chapman był inspiracją dla nowej serii łodzi Cormate Utility 23.
    Celem było stworzenie prostej i minimalistycznej łodzi, ale z jakością, wykończeniem i detalami na najwyższym poziomie klasy premium. To jest prawdziwa jakość Cormate w każdym szczególe.
    Ekstremalna wydajność Utility 23 została osiągnięta poprzez uproszczenie i nadanie lekkości wszystkim częściom łodzi. Nie ma żadnych niepotrzebnych paneli i każdy centymetr kwadratowy laminatu jest zminimalizowany a mimo to powierzchnie zewnętrzne są większe niż na wielu innych łodziach w tej klasie. Brak zbędnej dekoracji czy „chwytów projektowych”. To co się liczy to wydajność i funkcjonalność.

    RACING LEGACY

    Pomimo tego, że uproszczenie było priorytetem, sam kadłub jest bardzo zaawansowany. Nigdy wcześniej w łodziach Cormate geny wyścigowe nie były bardziej widoczne.

    Ekstremalnie niska waga oraz nowy i rewolucyjny, centralnie wentylowany „Monostep” (opracowany przez Cormate) zapewniają wydajność, która do tej pory nie była możliwa do osiągnięcia przy tej wielkości i rodzaju łodzi. Konstrukcja Monostep zmniejsza ryzyko nadsterowności i obrotu łodzi przy wysokich prędkościach, które są znaną wadą w niektórych kadłubach z poprzecznymi progami.

    Poprzez wykonanie ostatniej części dziobu bardziej prostej, długość linii wodnej kadłuba jest przedłużona, ale nie do skrajności, że kąt natarcia dziobu na falę nie zapewnia odpowiedniej hydrodynamicznej nośności podczas wejścia w duże fale lub cumowania przy skalistych wybrzeżach. Utility 23 ma również agresywną budowę kadłuba typu „delta-bottom” (szerokość kadłuba maleje szybko w kierunku dziobu), ale ma wciąż stosunkowo umiarkowany kąt nachylenia powierzchni pływalnej kadłuba, w porównaniu do wielu innych nowoczesnych kadłubów. Połączenie zapewnia precyzyjną i miękką jazdę bez bezwzględnego efektu „podwójnej sterowności”. To jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko wystąpienia nadsterowności dziobu lub obrotu łodzi przy wysokich prędkościach.

    Połączenie konstrukcji Monostep, agresywnego kształtu części pływającej kadłuba (delta shape) o ostrym nachyleniu 24,5 stopni, zapewnia sportowe osiągi i komfort nieporównywalny z innymi jednostkami w tej klasie. Efektywne i przemyślane metody produkcji, sprawiają, że ​​jednostka ta jest przystępna cenowo nawet przy tak wysokim poziomie jakości. W połączeniu z niewielką wagą i bardzo efektywnym kadłubie jest również bardzo ekonomiczna w posiadaniu.

    ZALETY SILNIKA ZABURTOWEGO

    • Większe prędkości i niższe zużycie paliwa niż silniki stacjonarnymi
    • Niższe koszty obsługi, ale często wyższe koszty ubezpieczenia. Często całkowity koszt posiadania jest bardzo podobny jak silnika stacjonarnego.
    • Lżejszy ciężar całkowity łodzi
    • Silnik można przechylać, aby był całkowicie wyjęty z wody, nie ma potrzeby przeciwdziałnia zanieczyszczeniom lub czyszczenia dolnej części/śruby.

    DANE TECHNICZNE

    Długość711 cm


    Szerokość227 cm


    Waga od1200 kg


    ZanurzenieOK 65 cm


    Miejsca8


    Spanie2


    Zbiornik paliwa150-200 L


    Max. prędkość50-62 węzłów (93-115 km/godz)


    Konstruktor: Egil Ranvig (Hygro Design AS)

    Galeria

    Skip to content