BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.
— 30 LAT FIRMY —
łodzi produkowanych rocznie
ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU
WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)
NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU
Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…
Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .
Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …
czekamy na twoje pytania
tel. (+ 48) 87 643 17 00
(+ 48) 87 643 18 00
Żarnowo Pierwsze 9B
16-300 Augustów
OPIS MODELU
Logiczna elegancja
Zaprojektowana w Norwegii, wysokiej jakości łódź z niezwykle wysokim wykończeniem i wspaniałymi detalami. T-28 łączy w sobie użyteczność układu pokładu konsoli środkowej z komfortem łodzi typu day cruiser. Otwarty i przyjazny dla użytkownika układ zapewnia łatwy dostęp do wszystkich zewnętrznych obszarów łodzi, a także zawiera cztery zintegrowane odbijacze ułatwiające cumowanie jednym ruchem.
T-28 posiada osłonięte miejsce do opalania na dziobie i elegancką platformę do opalania/aktywności na rufie. Oparcie tylnego siedzenia można łatwo regulować w różnych pozycjach, aby wykorzystać je jako siedzisko, leżak lub leżankę. T-28 może być dostarczony w różnych kolorach, z różnymi silnikami i kombinacjami wyposażenia, dostosowanymi do potrzeb każdego klienta.
„Zaprojektowana w Norwegii, wysokiej jakości łódź z niezwykle wysokim wykończeniem i wspaniałymi detalami. T-28 łączy w sobie użyteczność układu pokładu z konsolą środkową z komfortem jednodniowego. cruisera”.
Egil Ranvig
Projektant i założyciel
OSIĄGI
Pomimo eleganckich linii, T-28 jest stworzony do ciężkiej pracy. Szerokie zastosowanie paneli warstwowych i wysokiej jakości materiałów zapewnia wysoką sztywność i niską wagę. Zaawansowana konstrukcja kadłuba
Szerokie zastosowanie paneli warstwowych i wysokiej jakości materiałów zapewnia wysoką sztywność i niską wagę. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją kadłuba, T-28 ma bardzo niskie zużycie paliwa jak na swój rozmiar (od 0,90 l/nm w samolocie z silnikiem wysokoprężnym). Comfortable power
Cormate boats have a specially designed “setback step” in the transom. This provides greater trim-torque and gives the driver the opportunity to change the boats trim angle for different speeds and sea conditions.
KONSTRUKCJA
Łodzie Cormate mają specjalnie zaprojektowany „stopień cofnięcia” w pawęży. Zapewnia to większy moment obrotowy trymu i daje kierowcy możliwość zmiany kąta trymu łodzi dla różnych prędkości i warunków morskich.
WYPOSAŻENIE
Oświetlenie dziobowe LED, dziobowy ster strumieniowy, wysokowydajna śruba napędowa ze stali nierdzewnej, osłony kokpitu (2 sztuki Hansen Protection), oświetlenie kokpitu i pokładu, kadłub I-tech (infuzja, pełna kanapka, winyloester i wielowarstwowe tkaniny nie zaciskające się), 12 ploter map Simrad, ekran dotykowy i panel sterowania, echosonda, temperatura kąpieli i wykres, system muzyczny Bluetooth z 6 głośnikami i subwooferem, sterowany przez ploter map, Teak w kokpicie i na platformie kąpielowej, Teak na przednim pokładzie i chodniku, ładowana od góry chłodnica 40L ze sprężarką, panel słoneczny 40W z 2 bateriami (2ax75A), elektroniczny wyłącznik awaryjny Coast key z bezkluczykowym włączaniem i wyłączaniem silnika oraz sterowaniem wciągarką kotwiczną, zintegrowana elektryczna spłukiwana toaleta ze zbiornikiem na nieczystości i pompą elektryczną, wysokiej jakości bezobsługowe sterowanie regatowe, wysokiej jakości stolik kokpitowy z drewna tekowego.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Kolorowe poszycie górne, Niestandardowa tapicerka (inna niż Norwegian Sand), Poduszka przeciwsłoneczna na dziobie
Bimini top, Przedni daszek/osłona przeciwsłoneczna, Przedłużony daszek, Pakiet na łódź: 4 liny, hak na łódź z miotłą, flaga/flagpole i 4 błotniki z pokrowcem Cormate, Mini spiżarnia, Akumulatory litowe (podwójna pojemność, 10-krotnie szybsze ładowanie, 5-krotnie dłuższa żywotność)
Pakiet komfortowy z hartowaną wodą (35-40 stopni), Kij do nart wodnych, Antifouling + obróbka teflonem na napędzie
Jazda próbna i przygotowanie do dostawy.
Długość całkowita8.41 m
Szerokość całkowita2.54 m
Zanurzenie95 cm
Waga2100 kg
Koje2
Zbiornik paliwa250 l
Zbiornik wodny47 l
Zbiornik fekaliów28 l
Proporcja kadłuba3.3:1
Prędkość44 – 72 węzły
Kategoria CEC
ProjektEgil Ranvig
Warianty silnika
SilnikWęzłyMoc w KM
6.2 L V8 350 hp49350
8.2 L V8 MAG. 430 hp56430
8.7 L V8 Big Block – 565 Racing72565
3.0 L TDI V8 270 hp44270