Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    CORMATE

    T28

    O MODELU

    OPIS MODELU

    Logiczna elegancja
    Zaprojektowana w Norwegii, wysokiej jakości łódź z niezwykle wysokim wykończeniem i wspaniałymi detalami. T-28 łączy w sobie użyteczność układu pokładu konsoli środkowej z komfortem łodzi typu day cruiser. Otwarty i przyjazny dla użytkownika układ zapewnia łatwy dostęp do wszystkich zewnętrznych obszarów łodzi, a także zawiera cztery zintegrowane odbijacze ułatwiające cumowanie jednym ruchem.

    T-28 posiada osłonięte miejsce do opalania na dziobie i elegancką platformę do opalania/aktywności na rufie. Oparcie tylnego siedzenia można łatwo regulować w różnych pozycjach, aby wykorzystać je jako siedzisko, leżak lub leżankę. T-28 może być dostarczony w różnych kolorach, z różnymi silnikami i kombinacjami wyposażenia, dostosowanymi do potrzeb każdego klienta.

    „Zaprojektowana w Norwegii, wysokiej jakości łódź z niezwykle wysokim wykończeniem i wspaniałymi detalami. T-28 łączy w sobie użyteczność układu pokładu z konsolą środkową z komfortem jednodniowego. cruisera”.
    Egil Ranvig
    Projektant i założyciel


    OSIĄGI

    Pomimo eleganckich linii, T-28 jest stworzony do ciężkiej pracy. Szerokie zastosowanie paneli warstwowych i wysokiej jakości materiałów zapewnia wysoką sztywność i niską wagę. Zaawansowana konstrukcja kadłuba
    Szerokie zastosowanie paneli warstwowych i wysokiej jakości materiałów zapewnia wysoką sztywność i niską wagę. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją kadłuba, T-28 ma bardzo niskie zużycie paliwa jak na swój rozmiar (od 0,90 l/nm w samolocie z silnikiem wysokoprężnym). Comfortable power
    Cormate boats have a specially designed “setback step” in the transom. This provides greater trim-torque and gives the driver the opportunity to change the boats trim angle for different speeds and sea conditions.


    KONSTRUKCJA

    Łodzie Cormate mają specjalnie zaprojektowany „stopień cofnięcia” w pawęży. Zapewnia to większy moment obrotowy trymu i daje kierowcy możliwość zmiany kąta trymu łodzi dla różnych prędkości i warunków morskich.

    WYPOSAŻENIE

    Oświetlenie dziobowe LED, dziobowy ster strumieniowy, wysokowydajna śruba napędowa ze stali nierdzewnej, osłony kokpitu (2 sztuki Hansen Protection), oświetlenie kokpitu i pokładu, kadłub I-tech (infuzja, pełna kanapka, winyloester i wielowarstwowe tkaniny nie zaciskające się), 12 ploter map Simrad, ekran dotykowy i panel sterowania, echosonda, temperatura kąpieli i wykres, system muzyczny Bluetooth z 6 głośnikami i subwooferem, sterowany przez ploter map, Teak w kokpicie i na platformie kąpielowej, Teak na przednim pokładzie i chodniku, ładowana od góry chłodnica 40L ze sprężarką, panel słoneczny 40W z 2 bateriami (2ax75A), elektroniczny wyłącznik awaryjny Coast key z bezkluczykowym włączaniem i wyłączaniem silnika oraz sterowaniem wciągarką kotwiczną, zintegrowana elektryczna spłukiwana toaleta ze zbiornikiem na nieczystości i pompą elektryczną, wysokiej jakości bezobsługowe sterowanie regatowe, wysokiej jakości stolik kokpitowy z drewna tekowego.

    WYPOSAŻENIE DODATKOWE

    Kolorowe poszycie górne, Niestandardowa tapicerka (inna niż Norwegian Sand), Poduszka przeciwsłoneczna na dziobie
    Bimini top, Przedni daszek/osłona przeciwsłoneczna, Przedłużony daszek, Pakiet na łódź: 4 liny, hak na łódź z miotłą, flaga/flagpole i 4 błotniki z pokrowcem Cormate, Mini spiżarnia, Akumulatory litowe (podwójna pojemność, 10-krotnie szybsze ładowanie, 5-krotnie dłuższa żywotność)
    Pakiet komfortowy z hartowaną wodą (35-40 stopni), Kij do nart wodnych, Antifouling + obróbka teflonem na napędzie
    Jazda próbna i przygotowanie do dostawy.

    DANE TECHNICZNE

    Długość całkowita8.41 m


    Szerokość całkowita2.54 m


    Zanurzenie95 cm


    Waga2100 kg


    Koje2


    Zbiornik paliwa250 l


    Zbiornik wodny47 l


    Zbiornik fekaliów28 l


    Proporcja kadłuba3.3:1


    Prędkość44 – 72 węzły


    Kategoria CEC


    ProjektEgil Ranvig


    Warianty silnika

    SilnikWęzłyMoc w KM


    6.2 L V8 350 hp49350


    8.2 L V8 MAG. 430 hp56430


    8.7 L V8 Big Block – 565 Racing72565


    3.0 L TDI V8 270 hp44270


    Galeria

    Skip to content