BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.
— 30 LAT FIRMY —
łodzi produkowanych rocznie
ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU
WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)
NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU
Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…
Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .
Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …
czekamy na twoje pytania
tel. (+ 48) 87 643 17 00
(+ 48) 87 643 18 00
Żarnowo Pierwsze 9B
16-300 Augustów
SunCamper 35 to znakomita jednostka do rekreacyjnego pływania rodzinnego, a także do pływania czarterowego z załogą dziesięcioosobową (pływanie dzienne). Powstał on na bazie 8 lat doświadczeń z produkcji i eksploatacji swego poprzednika – popularnego SunCampera 30. SunCamper 35 wyróżnia się nowoczesną nietypową sylwetką, doskonałym hydrodynamicznie kadłubem, przestronnym wnętrzem, małym zanurzeniem, ekonomicznością oraz świetną jakością wykonania.
Duży funkcjonalny kokpit ze stołem i wieloma miejscami do siedzenia, pokład słoneczny na dachu z miejscem do opalania się oraz opcjonalnym, dodatkowym stanowiskiem sterowym, tzw. flybridge, jak również ławeczka dziobowa, przestronny salon z wyposażoną kuchnią oraz wygodną jadalnią, 2 funkcjonalne łazienki oraz 7 miejsc do spania z pełną wysokością stania (3 w luksusowej sypialni dziobowej, 2 w koi rufowej oraz 2 w salonie) – to wszystko sprawia, że przebywając na SunCamperze 35 poczujesz się ekskluzywnie i komfortowo.
Wielkie, przestronne okna i tylne drzwi przesuwne zapewniają znakomitą widoczność na wszystkie strony, a boczne drzwi przesuwne przy sterówce umożliwią sternikowi samodzielne manewry tj. dobijanie czy cumowanie. Prędkość spacerową ale i moc potrzebną aby uchronić się przed niepogodą lub trudnymi warunkami na wodzie zapewnią uciągowe silniki zaburtowe do 115 KM, silniki stacjonarne oraz oryginalny kształt kadłuba o bardzo małych oporach hydrodynamicznych. Dla podniesienia bezpieczeństwa na łodzi zostały zamontowane relingi oraz zaprojektowano komfortowe przejście z kokpitu do dziobu i wokół całej łodzi.
Jest możliwa dzięki silnikowi zaburtowemu w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym oraz specjalnie ukształtowanym kilom na dnie. Kile jednocześnie chronią dno i śrubę napędową silnika przed kolizją z przeszkodami podwodnymi.
Zapewnia: niska prawa burta, platforma rufowa, furtka dziobowa z małą platformą oraz małe zanurzenie kadłuba pozwalają na komfortowe dochodzenie do brzegów czy plaży dziobem i rufą.
Niemal wszystkie akweny staną się dostępne dzięki: małemu zanurzeniu, optymalnej szerokości łodzi – 3m (wąskie śluzy, przewężenia kanałów, wózki pochylni), ograniczonej wysokości nad linią wodną (3,5 m; 2,9 m po położeniu maszciku sygnałowego czy zaledwie 2,55 m po zdemontowaniu relingu i owiewki na dachu oraz położeniu maszciku (niskie mosty do pokonania!).
SunCamper 35 może być napędzany rekomendowanymi silnikami zaburtowymi uciągowymi o mocach od 25 do 115 KM. Na spokojne wody jeziorne, kanały i rzeki o słabym prądzie wystarcza silnik uciągowy 25 KM pozwalający osiągać prędkości do 13 km/h. Do prowadzenia houseboata bez uprawnień zalecane są silniki uciągowe o mocy 40-50 KM, które pozwalają osiągać prędkość do 15 km/h. Z silnikiem uciągowym o mocy 100-115 KM SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu z prędkością do 25 km/h.
Silniki zaburtowe zamocowane są na pawęży kadłuba na specjalnym wysięgniku co pozwoliło na unikniecie ukształtowania w kadłubie głębokiej miski silnika i straty wielkości kokpitu. Silnik zaburtowy w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym zapewnia SunCamperowi doskonałą manewrowość zarówno do przodu jak i wstecz. Ponadto silnik zaburtowy po jego uniesieniu pozwala na dochodzenie rufą do płytkiego brzegu czy plaży i zejście na ląd bezpośrednio z platformy lub za pomocą trapiku.
Dla zredukowania niewielkiego hałasu od silnika przewidziano opcyjną dzwiękochłonną uchylną pokrywę silnika umieszczoną między platformami rufowymi.
Oprócz zalecanego napędu silnikami zaburtowymi SunCamper może być napędzany stacjonarnym zespołem sail-drive z silnikiem Diesla o mocy do 60 KM.
Najnowsza technologia pozwala również zastosować silniki elektryczne lub napęd hydrauliczny.
Przy optymalnym silniku 50 KM i ekonomicznej prędkości 10 km/h zużycie paliwa wynosi zaledwie 2,5 – 3 l/h
Umożliwia go umiarkowana masa jednostki do 3,8 tony, szerokości 3 m i wysokości transportowej na przyczepie samochodowej do 4 m (wiadukty)
Postaw na ekonomiczną łódź o nowoczesnym designie, funkcjonalnym wyposażeniu oraz komfortowym i przestronnym wnętrzu.
Przekonaj się, jak wygląda nowa jakość wśród łodzi spacerowych!
Nowy SunCamper 35 został zaprojektowany przez doświadczone biuro projektowe Centkowski & Denert Design Studio z Gdańska mające na koncie ponad 160 projektów różnych jachtów i łodzi zrealizowanych w ponad 70 000 egzemplarzach, które pływają na całym świecie.
SunCamper 35 otrzymał prestiżową nagrodę Gwóźdź Targów Wiatr i Woda 2018 miesięcznika „Żagle” im. Jerzego Fijki w kategorii Duży Jacht motorowy (3.2018).
Długość max10,60 m
Długość kadłuba 9,05 m (9,5m)*
Szerokość max 3 m
Zanurzenie max0,64 / 0,70 m*
Wysokość nad KLW2,85** / 3,50 m
Moc silnika zaburtowego25 – 115 KM
Moc silnika stacjonarnego Diesla S-Drive27 – 60 KM
Masa z silnikiem4000 – 4200 kg
Zbiornik paliwa120 – 190 l
Zbiornik wody240 l
Zbiornik fekaliów120 l
Załoga max10 osób
Miejsca do noclegu7 osób
KonstruktorCentkowski & Denert Design Studio
* wersja z silnikiem stacjonarnym Diesla
** po położeniu maszciku
Łódź SunCamper 35 jest również przystosowana do napędu elektrycznego.
Wersje kolorystyczne kadłuba
granatowy beżowy biały bordowy
Annekathrin Fichtner
The SunCamper 35 is very suitable for brisk water hiking. The option 2nd helm station on a large „open-air deck” is a decisive selling point. The laminate quality is significant for good boats. That seams obvious, but it presupposes that the production conditions of the manufacturer BALT-YACHT K.A. are „1A”.
To nasz pierwszy sezon na SunCamper35, chociaż pływamy od wielu lat. Testowaliśmy różne łodzie jednak ta, jest jak szyta na miarę. Jesteśmy super zadowoleni! Polecamy i do zobaczenia na wodzie…Anka i Krzysiek
Pan Artur H.
Najlepsza stocznia produkująca wyjątkowe jachty. Jacht SunCamper 35 który zakupiliśmy nie ma sobie równych w swojej klasie, fantastyczny kontakt zarówno przed kupnem jak i po, obsługa na najwyższym poziomie.
Przy składaniu zamówienia w stoczni, zostanie zaprezentowana większa gama materiałów.
Wybór muszli w wyposażeniu opcjonalnym.
Państwa łódź wyposażana jest w kuchenkę zasilaną gazem.
W wyposażeniu standardowym Państwa łódź wyposażona jest w instalacje wody zimnej z pompą z automatycznym włącznikiem ciśnieniowym. Ciepła woda przy wyborze opcji bojlera.
Jacht wyposażony jest w zbiornik wody pitnej o pojemności ok. 240 L umiejscowiony w obszarze środkowym jachtu. Wskaźnik poziomu wody umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.
Łódź jest wyposażona w zamontowany na stałe zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności od 120 L-silnik diesla do 190 L-silnik benzynowy, w zależności od opcji zamontowanego silnika. Wskaźnik poziomu paliwa umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.
Do zapewnienia dodatkowej wentylacji, zostały zaprojektowane 2 okna przesuwne po obu stronach części jadalniano-kuchennej. Okna są wykonane ze szkła hartowanego w kolorze grafitowym.
Ta piękna podłoga jest dodatkowo podświetlana ledowym światłem ukrytym pod szafkami kuchennymi.
Zastosowane na łodzi 3-częściowe drzwi przesuwne łączące kokpit z wnętrzem pokładówki są lekkie i odporne na niekorzystne warunki zewnętrzne. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.
Dzięki drzwiom bocznym sternik może samodzielnie wykonać manewry dobijania lub odejścia,wychodząc szybko na pokład dziobowy aby zacumować lub oddać cumy. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.
Oświetlenie nawigacyjne to lampy pozycyjne, czyli: lampy burtowe, lampa rufowa, silnikowa, topowa i kotwiczna. Sterowanie światłami nawigacyjnymi odbywa się z tablicy rozdzielczej/panelu sterowania.
Wnętrze łodzi jest bardzo dobrze doświetlone 13 oszczędnymi lampami LED znajdującymi się w koi dziobowej, rufowej, messie, obu łazienkach oraz kokpicie. Dodatkowo, pod szafkami kuchennymi zainstalowano listwę LED a przy stole w dinecie lampkę do czytania.
Pojedynczy sygnał dźwiękowy zasilany jest na 12 V i ma moc 109 dB. Jego obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej z elementami PVC.
System osuszający zęzę został zainstalowany na jachcie w kabinie pod podłogą. Zainstalowane pompy mają wydajność ok. 1500 litrów wody/godzinę. Pompy zęzowe w wyposażeniu standardowym mogą rozpocząć swoją pracę automatycznie lub można je włączyć ze stanowiska sterownia.
Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.
Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.
Użyty separator jest odporny na głębokie rozładowania oraz posiada wbudowany układ do ochrony przed przepięciami.