Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    BALTYACHT

    SUN CAMPER 35

    NOWY EKSKLUZYWNY HOUSEBOAT

    O MODELU

    SunCamper 35 to znakomita jednostka do rekreacyjnego pływania rodzinnego, a także do pływania czarterowego z załogą dziesięcioosobową (pływanie dzienne). Powstał on na bazie 8 lat doświadczeń z produkcji i eksploatacji swego poprzednika – popularnego SunCampera 30. SunCamper 35 wyróżnia się nowoczesną nietypową sylwetką, doskonałym hydrodynamicznie kadłubem, przestronnym wnętrzem, małym zanurzeniem, ekonomicznością oraz świetną jakością wykonania.

    BROSZURA

    KOMFORT I PRZESTRZEŃ

    Duży funkcjonalny kokpit ze stołem i wieloma miejscami do siedzenia, pokład słoneczny na dachu z miejscem do opalania się oraz opcjonalnym, dodatkowym stanowiskiem sterowym, tzw. flybridge, jak również ławeczka dziobowa, przestronny salon z wyposażoną kuchnią oraz wygodną jadalnią, 2 funkcjonalne łazienki oraz 7 miejsc do spania z pełną wysokością stania (3 w luksusowej sypialni dziobowej, 2 w koi rufowej oraz 2 w salonie) – to wszystko sprawia, że przebywając na SunCamperze 35 poczujesz się ekskluzywnie i komfortowo.

    BEZPIECZEŃSTWO

    Wielkie, przestronne okna i tylne drzwi przesuwne zapewniają znakomitą widoczność na wszystkie strony, a boczne drzwi przesuwne przy sterówce umożliwią sternikowi samodzielne manewry tj. dobijanie czy cumowanie. Prędkość spacerową ale i moc potrzebną aby uchronić się przed niepogodą lub trudnymi warunkami na wodzie zapewnią uciągowe silniki zaburtowe do 115 KM, silniki stacjonarne oraz oryginalny kształt kadłuba o bardzo małych oporach hydrodynamicznych. Dla podniesienia bezpieczeństwa na łodzi zostały zamontowane relingi oraz zaprojektowano komfortowe przejście z kokpitu do dziobu i wokół całej łodzi.

    DOSKONAŁA MANEWROWOŚĆ I STATECZNOSĆ KURSOWA

    Jest możliwa dzięki silnikowi zaburtowemu w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym oraz specjalnie ukształtowanym kilom na dnie. Kile jednocześnie chronią dno i śrubę napędową silnika przed kolizją z przeszkodami podwodnymi.

    WYGODNA KOMUNIKACJA Z LĄDEM

    Zapewnia: niska prawa burta, platforma rufowa, furtka dziobowa z małą platformą oraz małe zanurzenie kadłuba pozwalają na komfortowe dochodzenie do brzegów czy plaży dziobem i rufą.

    ODKRYWANIE NIEDOSTĘPNYCH WÓD

    Niemal wszystkie akweny staną się dostępne dzięki: małemu zanurzeniu, optymalnej szerokości łodzi – 3m (wąskie śluzy, przewężenia kanałów, wózki pochylni), ograniczonej wysokości nad linią wodną (3,5 m; 2,9 m po położeniu maszciku sygnałowego czy zaledwie 2,55 m po zdemontowaniu relingu i owiewki na dachu oraz położeniu maszciku (niskie mosty do pokonania!).

    RÓŻNORODNOŚĆ NAPĘDÓW

    SunCamper 35 może być napędzany rekomendowanymi silnikami zaburtowymi uciągowymi o mocach od 25 do 115 KM. Na spokojne wody jeziorne, kanały i rzeki o słabym prądzie wystarcza silnik uciągowy 25 KM pozwalający osiągać prędkości do 13 km/h. Do prowadzenia houseboata bez uprawnień zalecane są silniki uciągowe o mocy 40-50 KM, które pozwalają osiągać prędkość do 15 km/h. Z silnikiem uciągowym o mocy 100-115 KM SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu z prędkością do 25 km/h.

    Silniki zaburtowe zamocowane są na pawęży kadłuba na specjalnym wysięgniku co pozwoliło na unikniecie ukształtowania w kadłubie głębokiej miski silnika i straty wielkości kokpitu. Silnik zaburtowy w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym zapewnia SunCamperowi doskonałą manewrowość zarówno do przodu jak i wstecz. Ponadto silnik zaburtowy po jego uniesieniu pozwala na dochodzenie rufą do płytkiego brzegu czy plaży i zejście na ląd bezpośrednio z platformy lub za pomocą trapiku.

    Dla zredukowania niewielkiego hałasu od silnika przewidziano opcyjną dzwiękochłonną uchylną pokrywę silnika umieszczoną między platformami rufowymi.

    Oprócz zalecanego napędu silnikami zaburtowymi SunCamper może być napędzany stacjonarnym zespołem sail-drive z silnikiem Diesla o mocy do 60 KM.

    Najnowsza technologia pozwala również zastosować silniki elektryczne lub napęd hydrauliczny.

    EKONOMIA

    Przy optymalnym silniku 50 KM i ekonomicznej prędkości 10 km/h zużycie paliwa wynosi zaledwie 2,5 – 3 l/h

    ŁATWY TRANSPORT LĄDOWY (BEZ PILOTA)

    Umożliwia go umiarkowana masa jednostki do 3,8 tony, szerokości 3 m i wysokości transportowej na przyczepie samochodowej do 4 m (wiadukty)

    Postaw na ekonomiczną łódź o nowoczesnym designie, funkcjonalnym wyposażeniu oraz komfortowym i przestronnym wnętrzu.

    Przekonaj się, jak wygląda nowa jakość wśród łodzi spacerowych!

    Nowy SunCamper 35 został zaprojektowany przez doświadczone biuro projektowe Centkowski & Denert Design Studio z Gdańska mające na koncie ponad 160 projektów różnych jachtów i łodzi zrealizowanych w ponad 70 000 egzemplarzach, które pływają na całym świecie.

    O ŁODZI – KILKA SŁÓW OD KONSTRUKTORÓW

    SunCamper 35 otrzymał prestiżową nagrodę Gwóźdź Targów Wiatr i Woda 2018 miesięcznika „Żagle” im. Jerzego Fijki w kategorii Duży Jacht motorowy (3.2018).

    DANE TECHNICZNE

    Długość max10,60 m


    Długość kadłuba 9,05 m (9,5m)*


    Szerokość max 3 m


    Zanurzenie max0,64 / 0,70 m*


    Wysokość nad KLW2,85** / 3,50 m


    Moc silnika zaburtowego25 – 115 KM


    Moc silnika stacjonarnego Diesla S-Drive27 – 60 KM


    Masa z silnikiem4000 – 4200 kg


    Zbiornik paliwa120 – 190 l


    Zbiornik wody240 l


    Zbiornik fekaliów120 l


    Załoga max10 osób


    Miejsca do noclegu7 osób


    KonstruktorCentkowski & Denert Design Studio


    * wersja z silnikiem stacjonarnym Diesla

    ** po położeniu maszciku

    Łódź SunCamper 35 jest również przystosowana do napędu elektrycznego.

    rzut pokładu / koje

    Wersje kolorystyczne kadłuba

    granatowy beżowy biały bordowy

    Galeria

    Opinie Klientów

    Annekathrin Fichtner

    The SunCamper 35 is very suitable for brisk water hiking. The option 2nd helm station on a large „open-air deck” is a decisive selling point. The laminate quality is significant for good boats. That seams obvious, but it presupposes that the production conditions of the manufacturer BALT-YACHT K.A. are „1A”.

    To nasz pierwszy sezon na SunCamper35, chociaż pływamy od wielu lat. Testowaliśmy różne łodzie jednak ta, jest jak szyta na miarę. Jesteśmy super zadowoleni! Polecamy i do zobaczenia na wodzie…Anka i Krzysiek

    Pan Artur H.

    Najlepsza stocznia produkująca wyjątkowe jachty. Jacht SunCamper 35 który zakupiliśmy nie ma sobie równych w swojej klasie, fantastyczny kontakt zarówno przed kupnem jak i po, obsługa na najwyższym poziomie.

    Video

    SunCamper 35 pierwsze testy na wodzie (04.2018)

    Sun Camper 35 w prasie

    KONFIGURATOR ŁODZI SUNCAMPER 35

    Standardowe wyposażenie SunCamper 35

    Kadłub i pokład

    Biały kolor żelkotu kadłuba i pokładu (powierzchnie antypoślizgowe)

    Okucia pokładowe ze stali nierdzewnej A4 (kosze, relingi)

    Dziobowe siedzisko na pokładzie

    Dziobowy luk kotwiczny

    8 knag cumowniczych

    Drabinka rufowa teleskopowa z rączkami
    Drzwiczki dziobowe
    Na samym przodzie jachtu zamontowana została oryginalna furtka, która wraz z pomostem dziobowym doskonale umożliwia komunikację z lądem.

     

    Liny cumowe D14 (2x11m)

    Miejsce na butlę gazową (11kg)

    Zamykanie bakisty w kokpicie

    Panoramiczne okno przednie szklane
    Okna boczne przyciemniane szklane

    Listwy ochronne ze stali A4 na 3 kilach kadłuba
    Listwa odbojowa

    1 gaśnica w kokpicie - 2 kg
    Drzwi rufowe zamykające kokpit

    Wnętrze

    Zabudowa kabiny w HPL dąb polski lub orzech

     

    Przestronne wnętrze z pełną wysokością stania

    Fotel pilota w kolorze szarym (regulacja przód tył oraz podnoszonym pufem do sterowania w pozycji stojącej)

    Materace w koi dziobowej, rufowej i w messie (kolor do wyboru wg. wzornika)

    Przy składaniu zamówienia w stoczni, zostanie zaprezentowana większa gama materiałów.

    System sterowania hydraulicznego z kierownicą

    Otwarta podwójna koja dziobowa z dodatkową pojedyńczą koją na lewej burcie, szafką, półkami i wywietrznikiem UFO oraz lukiem otwieranym

    Otwarta koja rufowa z półkami i lukiem otwieranym w szybie oraz lukiem otwieranym od strony kokpitu z moskitierą

    Dineta z prostokątnym stołem - składanym jako podkład pod materace do spania

    Główna (rufowa) kabina łazienkowa z laminatu z miejscem na toaletę, umywalką, schowkiem pod umywalką, prysznicem (odpływ wody na zewnątrz), lukiem otwieranym oraz szybą z zasłonką i zasłonką prysznicową

    Kabina łazienkowa dziobowa z umywalką, miejscem na toaletę, schowkiem pod umywalką i wywietrznikiem UFO

    Wybór muszli w wyposażeniu opcjonalnym.

    Kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową i zlewozmywakiem, blat z corianu, szafki, szuflady

    Instalacja gazowa z reduktorem

    Państwa łódź wyposażana jest w kuchenkę zasilaną gazem.

    Instalacja wody zimnej z pompą (ciepła woda przy wyborze opcji boilera)

    W wyposażeniu standardowym Państwa łódź wyposażona jest w instalacje wody zimnej z pompą z automatycznym włącznikiem ciśnieniowym. Ciepła woda przy wyborze opcji bojlera.

    Zbiornik na wodę - 240 l + wskaźnik i czujnik

    Jacht wyposażony jest w zbiornik wody pitnej o pojemności ok. 240 L umiejscowiony w obszarze środkowym jachtu. Wskaźnik poziomu wody umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

    Zbiornik paliwa ok. 190 l.+ wskaźnik i czujnik

    Łódź jest wyposażona w zamontowany na stałe zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności od 120 L-silnik diesla do 190 L-silnik benzynowy, w zależności od opcji zamontowanego silnika. Wskaźnik poziomu paliwa umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

    1 gaśnica w sterówce -2kg.

    2 okna boczne otwierane (przesuwne)

    Do zapewnienia dodatkowej wentylacji, zostały zaprojektowane 2 okna przesuwne po obu stronach części jadalniano-kuchennej. Okna są wykonane ze szkła hartowanego w kolorze grafitowym.

    Imitacja teaku na podłodze w kabinie

    Ta piękna podłoga jest dodatkowo podświetlana ledowym światłem ukrytym pod szafkami kuchennymi.

    Rozsuwane drzwi kabiny - 3 częsciowe

    Zastosowane na łodzi 3-częściowe drzwi przesuwne łączące kokpit z wnętrzem pokładówki są lekkie i odporne na niekorzystne warunki zewnętrzne. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

    Rozsuwane drzwi boczne sternika

    Dzięki drzwiom bocznym sternik może samodzielnie wykonać manewry dobijania lub odejścia,wychodząc szybko na pokład dziobowy aby zacumować lub oddać cumy. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

    Elektryka

    Oświetlenie nawigacyjne LED

    Oświetlenie nawigacyjne to lampy pozycyjne, czyli: lampy burtowe, lampa rufowa, silnikowa, topowa i kotwiczna. Sterowanie światłami nawigacyjnymi odbywa się z tablicy rozdzielczej/panelu sterowania.

    Oświetlenie wewnętrzne LED (lampki podsufitowe oraz listwa ledowa przypodłogowa w kuchni)

    Wnętrze łodzi jest bardzo dobrze doświetlone 13 oszczędnymi lampami LED znajdującymi się w koi dziobowej, rufowej, messie, obu łazienkach oraz kokpicie. Dodatkowo, pod szafkami kuchennymi zainstalowano listwę LED a przy stole w dinecie lampkę do czytania.

    Tablica elektryczna 8-poz. z bezpiecznikami
    1 wycieraczka przedniej szyby sternika z 2 zakresami prędkości
    Sygnał dźwiękowy

    Pojedynczy sygnał dźwiękowy zasilany jest na 12 V i ma moc 109 dB. Jego obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej z elementami PVC.

    2 pompy zezowe elektryczne

    System osuszający zęzę został zainstalowany na jachcie w kabinie pod podłogą. Zainstalowane pompy mają wydajność ok. 1500 litrów wody/godzinę. Pompy zęzowe w wyposażeniu standardowym mogą rozpocząć swoją pracę automatycznie lub można je włączyć ze stanowiska sterownia.

    2 podwójne gniazda USB (1 szt. okolice konsoli, 1 szt. okolice stolika przy dinecie)
    1 akumulator żelowy 130 Ah (ster strum.)

    Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
    Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

    1 akumulator żelowy 130 Ah (użytkowy)

    Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
    Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

    Dystrybutor prądu na 3 akumulatory

    Użyty separator jest odporny na głębokie rozładowania oraz posiada wbudowany układ do ochrony przed przepięciami.

    Wskaźnik aktualnego napięcia akumulatorów
    Zabezpieczenie akumulatora życiowego przed całkowitym rozładownaiem (Battery Protect)
    System monitorowania korozji MerCathode
    Dziobowy ster strumieniowy z panelem sterowania Lewmar 140 mm. - 2 kW

    Złóż zamówienie

    POKŁAD

    Jeśli planujemy trzymanie jachtu przez dłuższy czas na akwenie w którym następuje intensywne porastanie, należałoby pomalować dno farbą antyporostową - tzw antifouling, aby zabezpieczyć łódź przed pojawianiem się grzybów, glonów, porostów i innych zanieczyszczeń.
    W standardzie Państwa łódź jest wyposażona w listwę odbojową, jednak dla dodatkowego zabezpieczenia burt przed obiciem lub otarciem o nabrzeże polecamy wybranie opcji dodatkowej listwy odbojowej.
    Dla Państwa wygody zaprojektowaliśmy dwa miejsca sterowana windą: na konsoli przy sterówce lub poprzez włączniki nożne zamontowane w dziobowej części pokładu.

    Lewa platforma rufowa może służyć do przechowywania rowerów, zawieszanych pionowo.



    Wnętrze

    Toaleta morska elektryczna ze zintegrowaną pompą wody JABSCO. Po naciśnięciu przycisku FILL włączysz pompę i zaburtowa woda napełnia miskę, po naciśnięciu FLUSH miska zostaje opróżniona i następuje odpompowanie odpadów do zbiornika fekali.
    Zbiornik na fekalia 120 l. z maceratorem, wskaznikiem poziomu, możliwość odessania fekalii w porcie lub odprowadzenie pompą maceratora na zewnatrz (opcja wymagana przy wyborze toalet elektrycznych)
    (jeśli ta opcja nie jest wybrana spływ wody brudnej z prysznica w łazience głównej jest bezpośrednia za burtę)
    (wymagana ładowarka 220V, ciepła woda w 2 łazienkach i kuchni)
    Na jachcie może zostać zamontowany bojler podgrzewający wodę w obu łazienkach i kuchni.
    Jest on zasilany prądem 230V, dlatego przy wyborze silnika zaburtowego bojler może być używany jedynie wówczas, gdy jacht jest zasilany z lądu poprzez gniazdo ładowania. Przy wyborze bojlera wymagane jest również wybranie opcji ładowarki akumulatorów w porcie (220V)

    Na lewej burcie salonu-sterówki została zaprojektowana wygodna dineta z siedziskami i stołem dla 4 osób. Przednie siedzisko ma przestawiane oparcie i mechanizm unoszenia, co pozwala na siedzenie 2 osób patrzących w kierunku dziobu.

    Nasze specjalnie zaprojektowane zasłonki są uszyte z tkanin zaciemniających, tzw. "blackoutów". Pozwalają one na zaciemnienie pomieszczenia, jeśli chcemy wypocząć, uciąć sobie drzemkę, czy po prostu ukryć się przed światłem dziennym. Niewątpliwą zaletą tych tkanin jest fakt, że są miłe i miękkie w dotyku. Odsłonięte i elegancko spięte na napy nadają wnętrzu elegancji.

    Elektryka

    (2 szt. w messie+2 szt.w kokpicie)
    Ta stylowa lodówka posiada 5 l zamrażarki i najwyższą wydajność chłodzenia. Oprócz opatentowanego systemu podwójnego zamykania ma klasyczny wygląd chłodziarki ze stali nierdzewnej, możliwość zasilania energią słoneczną i niebieskie oświetlenie wewnętrzne. Montowana jest w stylowej ramie.
    Ta chłodziarka to rozwiązanie typu 3 w 1. Dzięki temu rozwiązaniu możesz zdecydować, czy wolisz używać lodówki, zamrażarki, czy obu urządzeń na raz. Wygodna regulacja temperatury z dotykowego panelu sterowania to dowód najwyższej wydajności i pomysłowości.

    Szperacz Oko Nocy posiada panel sterujący w komplecie. Jego obrót w poziomie to 360°, a w pionie 70°. Zasięg świecenia 100-800m
    2 gniazda portowe na rufie, 2 wtyki z 15 m. przewodami do ładowania z lądu, izolator galwaniczny, 4 gniazda 220 V + instalacja

    Przetwornica umożliwia korzystanie z prądu 230V na łodzi bez konieczności podłączenia przewodu portowego. Przy wyborze mocy przetwornicy proszę zwrócić uwagę na to jakiej mocy urządzenia będą użytkowana na łodzi np. czajnik elektryczny itd.
    Przetwornica o większej mocy pozwala na podłączenie na łodzi urządzeń o mocy do 2000W pracy ciągłej.
    Oferowane panele fotowoltaiczne są wodo-, wiatro- grado-, solo- i temperaturo- odporne. Ich twarda pryzmatyczna powłoka zwiększa wytrzymałość modułu. Wodoodporna konstrukcja urządzenia zapewnia bezawaryjność sprzętu. Ciekawy design sprawia, że panel staje się estetycznym elementem wyposażenia. Zamontowane 3 moduły elastycznych paneli charakteryzują się niewielką wagą więc znacznie nie obciążają dachu, na którym są zamontowane. Moduł słoneczny o mocy 75Wp wytwarza średnio 307Wh dziennie. To wystarczy, aby przez ponad 3,5 godziny oglądać telewizję czy przez 10 godzin czytać w świetle żarówki 30W. Energię wytworzoną przez panel słoneczny możemy również wykorzystać do naładowania telefonu czy nawigacji. Panel fotowoltaiczny można również wykorzystać jako dodatkowe źródło energii, które podładuje akumulator o pojemności większej niż 5A.

    OGRZEWANIE ORAZ KLIMATYZACJA

    Państwa jacht może zostać wyposażony opcjonalnie w cichy system ogrzewania WEBASTO, który sprzyja wydłużaniu sezonu pływania, ponieważ pozwala na komfortowe spędzanie czasu wewnątrz jachtu, zwłaszcza podczas długich rejsów lub w niekorzystnych warunkach pogodowych. Urządzenie ogrzewania WEBASTO jest zasilane paliwem (zbiornik paliwa 23 L) a kratki nadmuchu znajdują się w łazience rufowej, koi dziobowej i rufowej, przy stoliku w messie oraz w kokpicie. Rozmieszczenie wylotów ciepłego powietrza w różnych miejscach zapewnia znakomite osuszanie powietrza.
    Państwa jacht może zostać wyposażony opcjonalnie w cichy system ogrzewania WEBASTO, który sprzyja wydłużaniu sezonu pływania, ponieważ pozwala na komfortowe spędzanie czasu wewnątrz jachtu, zwłaszcza podczas długich rejsów lub w niekorzystnych warunkach pogodowych. Urządzenie ogrzewania WEBASTO jest zasilane paliwem (zbiornik paliwa 23 L) a kratki nadmuchu znajdują się w łazience rufowej, koi dziobowej i rufowej, przy stoliku w messie oraz w kokpicie. Rozmieszczenie wylotów ciepłego powietrza w różnych miejscach zapewnia znakomite osuszanie powietrza.

    KOKPIT

    W czasie niepogody spod dachu może być opuszczony namiot - cabrio nad całym kokpitem, powiększając przestrzeń zadaszoną oraz osłoniętą od wiatru i deszczu. Dla Państwa komfortu, nasze cabrio zostało tak zaprojektowane, aby można było podwinąć jego poszczególne elementy. Dodatkowo, tylne okienko zawiera wbudowaną moskitierę.

    Materace zostały wykonane z wysokiej jakości, 100% wodoodpornego i odpornego na promieniowanie UV materiału BELUGA

    Dla Państwa wygody, na relingach w kokpicie zostały zaprojektowane specjalne oparcia.

    Na jachcie może zostać zamontowany prysznic rufowy. Przy wyborze opcji bojlera prysznic posiada wodę ciepłą, (zimna w standardzie). Pobór wody jest ze zbiornika wody.

    INNE

    Foliowanie łodzi polega na zabezpieczeniu folią termokurczliwą lodzi przed deszczem,śniegiem, zawilgoceniem. Jeśli zamawiają Państwo jednostkę, która będzie zimować w stoczni ta opcja jest wymagana gdyż ten sposób zabezpieczenia chroni całkowicie przed dostępem wilgoci.

    Silniki doczepiane - Opcje dodatkowe

    Napędy zaburtowe zamocowane są na pawęży kadłuba na specjalnym wysięgniku, co pozwoliło na uniknięcie ukształtowania w kadłubie głębokiej miski silnika i tym samym straty wielkości kokpitu. Silnik zaburtowy w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym zapewnia SunCamperowi 35 doskonałą manewrowalność, zarówno w jeździe do przodu jak i na biegu wstecznym. Ponadto, jego uniesienie pozwala na dochodzenie rufą do płytkiego brzegu czy plaży.
    Zalecanym napędem SunCampera 35 są silniki zaburtowe uciągowe 40 - 50 konne, które pozwalają rozwinąć prędkość do 15 km/h, dzięki czemu do prowadzenia houseboata nie są potrzebne uprawnienia motorowodne.
    Z dużym silnikiem o mocy 100 - 115 KM, SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu, z prędkością około 25 km/h.
    Z dużym silnikiem o mocy 100 - 115 KM, SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu, z prędkością około 25 km/h.

    SILNIKI STACJONARNE

    SunCamper 35 może być napędzany stacjonarnym napędem żaglowym z silnikiem wysokoprężnym o mocy do 60 KM. Konstrukcja łodzi jest tak zaprojektowana, aby dobór silnika stacjonarnego nie zmniejszał miejsca do cumowania rufowego. Maszynownia oddzielona jest od salonu grodziami ze sklejki, a ściany działowe są dźwiękoszczelne. Dostęp serwisowy jest możliwy do komory silnika. Przy wyborze silnika stacjonarnego bakista i pokrywa w tylnej części kokpitu jest powiększona jak na zdjęciu poniżej.


    Gratulacje, właśnie zbudowałeś własną łódź!

    Poniżej możesz poprosić o wycenę, aby otrzymać spersonalizowaną ofertę od naszego sprzedawcy. Każda jednostka produkowana jest na zamówienie, więc jeśli chcesz ją zarejestrować w dogodnym terminie, zapytaj również o aktualne terminy dostaw. Pamiętaj, że zamówienie składane jest w siedzibie stoczni Balt-Yacht, Żarnowo Pierwsze 9B, 16-300 Augustów.

    Formularz kontaktowy

    Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Psychologii i Pedagogiki 44, poz. 1204 ze zm.) wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Balt-Yacht K.A. i B.Kozłowscy Sp. J z siedzibą w Augustowie


    • Administratorem danych osobowych jest firma Balt-Yacht K.A. i B. Kozłowscy sp.j. Żarnowo Pierwsze 9b, 16-300 Augustów.
    • Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej chronić Twoje dane osobowe. Oznacza to między innymi, że nie sprzedajemy ich ani nie udostępniamy innym podmiotom - chyba że wymaga tego wykonanie umowy.
    • Nie używamy automatycznych mechanizmów tworzenia i przetwarzania profili użytkowników na podstawie danych osobowych.
    • Wysyłamy biuletyny tylko do tych, którzy wyrazili na to zgodę. Zgoda ta może zostać w każdej chwili wycofana. Najłatwiej to zrobić, klikając link „możesz zrezygnować z subskrypcji” w każdym biuletynie.
    • Masz prawo dostępu do swoich danych. Możesz je zaktualizować, zmienić, zażądać, abyśmy je usunęli lub przenieść do innej firmy świadczącej podobne usługi.
    • Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z Twoimi danymi osobowymi prosimy o kontakt: magda.kozlowska@balt-yacht.home.pl Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych klientów lub potencjalnych klientów znajduje się pod linkiem