Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    BALTYACHT

    SUN CAMPER 29

    NOWY EKSKLUZYWNY HOUSEBOAT

    O MODELU

    SunCamper 29 – wygoda w wysokiej jakości

    Jacht SunCamper 29 powstał dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji i eksploatacji jego poprzedników: popularnego SunCampera 30 – Jacht Roku w Polsce w 2010 r. oraz SunCampera 35 – Jach Roku w Polce w 2019 r. Za sprawą wykorzystania sprawdzonych rozwiązań powstał model, który doskonale odnajdzie się w różnych warunkach i sprawi, że Twój wypoczynek będzie jeszcze przyjemniejszy.

    BROSZURA

    SunCamper 29 – wszystko, co warto o nim wiedzieć

    Na pierwszy rzut oka pod względem stylistyki SunCamper 29 przypomina inny, nieco większy model – SunCamper 35, który również cieszy się dużym zainteresowaniem. Nowszy jacht posiada nowoczesną sylwetkę, spełniający swoją rolę hydrodynamiczny kadłub oraz robiące niemałe wrażenie wnętrze, dzięki któremu od razu poczujesz się jak w domu. SunCamper 29 cechuje się również optymalnymi wymiarami i wagą, dzięki czemu transport lądowy jest znacznie ułatwiony, a manewrowanie i cumowanie na wodzie prostsze i bezpieczniejsze niż kiedykolwiek.

    Funkcjonalność na jeszcze wyższym poziomie

    Houseboat SunCamper 29 posiada bardzo charakterystyczny i funkcjonalny kształt kadłuba. Sam dziób natomiast jest położony wyżej i ma „kielichowaty kształt”, co ma na celu zapewnić „suchą” żeglugę nawet podczas występowania wysokich fal. Dodatkowo na dziobie znajduje się specjalna furtka, która w połączeniu z obniżonym trapem dziobowym umożliwia jeszcze wygodniejsze zejście na ląd. Natomiast, aby zejść z dziobu na plażę czy płytki brzeg, można skorzystać z dodatkowej drabinki.

    Wnętrze, które od razu robi wrażenie

    SunCamper 29 został zaprojektowany w taki sposób, aby jego wnętrze było funkcjonalne i wysoce estetyczne. Jedną z najważniejszych cech jest duża i przeszklona pokładówka, która mieści 2 kabiny, salon-sterówkę oraz łazienkę. Zarówno jasna pokładówka, jak i kokpit przykryte są dachem z dwoma przesuwanymi pokrywami. Pokrywy można łatwo otworzyć, umożliwiając tym lepszą wentylację i nasłonecznienie. Pokrywa tylna została zaprojektowana w taki sposób, aby w razie potrzeby i chęci zamontować na niej panele fotowoltaiczne. Wnętrze jest także bardzo dobrze doświetlone światłem naturalnym, co jest możliwe dzięki dużym powierzchniom okien pokładówki oraz przeszklonym, przesuwanym drzwiom tylnym, które zapewniają widoczność na wszystkie strony. W przypadku gorszej pogody bez problemu opuścisz namiot ukryty pod dachem, który przysłoni kokpit oraz ochroni przed deszczem i wiatrem.

    Przestrzeń, która zapewni Ci maksymalną wygodę

    Funkcjonalne wnętrze pokładówki zostało zaprojektowane tak, aby sprostać nawet największym wymaganiom. Przede wszystkim w jej środku znajduje się obszerna i zamykana kabina dziobowa z podwójną koją dziobową, hundkoją i łazienką. Zarówno sama kabina, jak i łazienka są właściwie oświetlone i wentylowane. Lewa burta salonu dysponuje wygodną dinetą ze stołem i wygodnymi siedziskami dla czterech osób. Dineta po opuszczeniu stołu może zamienić się w dodatkowe dwa miejsca noclegowe. Salon-sterówka posiada natomiast moduł kuchenny ze zlewem, kuchenką gazową, lodówką, szafką i praktycznymi szufladami. Pod podłogą salono-sterówki są umieszczone niezbędne podczas żeglugi zbiorniki z wodą i wszelkie akumulatory „życiowe”, do których jest zapewniony łatwy dostęp. Natomiast za dinetą znajduje się dwuosobowa wygodna kabina rufowa. W jej wnętrzu znajdziesz całe niezbędne wyposażenie, takie jak szafki, schowki czy lampki oświetleniowe. Tuż przed pokładówką znajduje się bardzo przytulny kokpit dziobowy z siedziskiem dla trzech osób i miejscem na leżak.

    Bezpieczeństwo pływania nawet po płytkich akwenach

    SunCamper 29 został zaprojektowany w taki sposób, aby doskonale sprawdzić się na różnego rodzaju zbiornikach wodnych. Między innymi ułatwione jest także pływanie nim po stosunkowo płytkich akwenach. Jest to możliwe za sprawą zastosowania trzech podłużnych prowadnic dennych. To właśnie one chronią zarówno dno kadłuba, jak i śrubę napędową silnika przed ewentualną kolizją z przeszkodami podwodnymi, a dodatkowo zapewniają dobrą stabilność kursową oraz mały dryf przy zakręcaniu. Wszystko to sprawia, że żeglowanie staje się jeszcze bezpieczniejsze.

    Różnorodność napędów i ekonomia użytkowania

    Zalecanym napędem SunCampera 29 są silniki zaburtowe tzw. „uciągowe” o mocach od 25 do 60 KM. Sternicy bez uprawnień motorowodnych powinni korzystać z silników od 40 KM do 60 KM, które pozwalają osiągać prędkość do 15 km/h. Przy prędkości około 10 km/h silnik zużyje do trzech litrów paliwa na godzinę. Dla sterników z uprawnieniami motorowodnymi, planujących pływanie po rzekach z silnym prądem, przewidziano zaburtowe silniki uciągowe o mocy 100 KM lub 115 KM, pozwalające osiągać maksymalną prędkość do 20 km/h. Opracowano także wersję przystosowaną do montażu stacjonarnego silnika Diesla o mocy 20 KM lub 30 KM, który pozwoli osiągać prędkość maksymalną od 12 km/h do 14 km/h. Można też wybrać stacjonarny napęd elektryczny z wałem prostym, wyposażony w silnik o mocy od 8 kW do 15 kW oraz akumulatory o bezpiecznym napięciu do 50 V. Tak wyposażona łódź powinna osiągać maksymalną prędkość od 10 km/h do 12 km/h. Istnieje również możliwość zamontowania zaburtowego silnika elektrycznego.

    Łatwy transport lądowy (bez pilota)

    Umożliwia go umiarkowana masa jednostki ponad 3 tony, szerokości 3 m i wysokości transportowej na przyczepie samochodowej około 3,8 m (wiadukty do 4m) SunCamper 29 daje niezliczone możliwości bezpiecznego rejsu oferując przestrzeń i wygodę a nowoczesny design i możliwość wyboru kolorystyki zarówno kadłuba, jak i wnętrz sprawi, że spersonalizujesz projekt pod swoje potrzeby i od razu poczujesz się jak w domu.

    SunCamper 29 powstał na bazie wielu lat doświadczeń z produkcji i eksploatacji swoich nagradzanych poprzedników: popularnego SunCampera 30, który otrzymał w 2010 roku tytuł JACHT ROKU W POLSCE oraz bestsellerowego SunCampera 35 – zdobywcę nagrody JACHT ROKU W POLSCE 2019. Oba modele zostały wyprodukowane przez BALT-YACHT w ilości ponad 100 egzemplarzy każdy. Wieloletnia eksploatacja tych houseboatów na tysiącach kilometrów różnych kanałów, rzek, jezior oraz śluz i pochylni w całej Europie potwierdziła trafność koncepcji zarówno dla turystyki rodzinnej jak i dla czarterów. Nowy SunCamper 29 został zaprojektowany przez doświadczone biuro projektowe Centkowski & Denert Design Studio z Gdańska mające na koncie ponad 180 projektów różnych łodzi i jachtów zrealizowanych w ponad 80 000 egzemplarzy, które pływają w wielu krajach. Projektanci gdańskiego biura konstrukcyjnego mają na koncie wiele udanych projektów między innymi houseboatów: SunCamper 30, SunCamper 35, Balt-818 Tytan, Janmor 700 oraz popularnych jachtow motorowych: Merry Fisher, Quicksilver czy Arvor. SunCamper 29 jest stylistycznie podobny do większego SunCampera 35 a na tle innych tego typu konstrukcji wyróżnia się nowoczesną sylwetką, doskonałym hydrodynamicznie kadłubem i funkcjonalnym rozplanowaniem wnętrza. Jego optymalne wymiary i niewielka masa umożliwiają transport lądem , na wodzie natomiast ułatwiają manewrowanie i cumowanie w zatłoczonych portach, wchodzenie w śluzy, przepływanie pod niskimi mostami czy też wpływanie dziobem prosto na plażę.

    DANE TECHNICZNE

    Długość max8,75 m *** / 9,25 m ****


    Długość kadłuba 8,22 m


    Szerokość max 3 m


    Zanurzenie max0,56


    Wysokość nad KLW2,55 m / 2,74 m * / 3,08 m **


    Masa z silnikiem3570 kg


    Silnik zaburtowy25 – 115 KM


    Ilość silników zaburtowych1


    Silnik stacjonarny20-30 KM


    Zbiornik paliwa190 l


    Zbiornik wody215 l


    Zbiornik fekaliów120 l


    Załoga max8 osób


    Koje7 osób


    Kategoria CEC-8


    W standardzie wersja2 kabiny


    Silnik elektrycznyOpcja


    * wersja z silnikiem stacjonarnym Diesla

    ** po położeniu maszciku

    Łódź SunCamper 29 jest również przystosowana do napędu elektrycznego.

    Rendery

    Galeria

    Wideo

    W Prasie

    Wirtualny spacer

    Kliknij na obrazek poniżej aby odbyć wirtualny spacer po łodzi SunCamper 29

    Skip to content