Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

Konfigurator Łodzi

SunCamper 35

Informacje zawarte w niniejszej witrynie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjno–poglądowych. Treści zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Elementy wyposażenia zamieszczone na zdjęciach mogą się różnić w zależności od dostępności u producentów osprzętu , zmian sezonowych oraz technologicznych.

Skonfiguruj swoją wymarzoną łódź

Nasz konfigurator został podzielony na wyposażenie standardowe oraz wyposażenie dodatkowe jednostki (opcje). Służy on do zapoznania się z możliwościami, które oferuje łódź ale nie zawiera on cen. W celu otrzymania wyceny, zaznacz opcje, które odpowiadają Twojemu stylowi życia i wyślij je do stoczni Balt-Yacht poprzez wypełnienie formularza zamówieniowego. Nasi reprezentanci skontaktują się z Tobą w celu przedstawienia oferty.

Standardowe wyposażenie

Wymienione poniżej wyposażenie standardowe jest już zawarte w Twojej łodzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o każdym z elementów kliknij na niego.

Kadłub i pokład

Biały kolor żelkotu kadłuba i pokładu (powierzchnie antypoślizgowe)

Okucia pokładowe ze stali nierdzewnej A4 (kosze, relingi)

Dziobowe siedzisko na pokładzie

Dziobowy luk kotwiczny

8 knag cumowniczych

Drabinka rufowa teleskopowa z rączkami
Drzwiczki dziobowe
Na samym przodzie jachtu zamontowana została oryginalna furtka, która wraz z pomostem dziobowym doskonale umożliwia komunikację z lądem.

 

Liny cumowe

Miejsce na butlę gazową (11kg)

Zamykane bakisty w kokpicie

Panoramiczne okno przednie szklane

Okna boczne przyciemniane szklane

Listwy ochronne ze stali A4 na 3 kilach kadłuba
Listwa odbojowa

1 gaśnica w kokpicie - 2 kg.
Drzwi rufowe zamykające kokpit

Wnętrze

Zabudowa kabiny w HPL dąb polski lub orzech


Przestronne wnętrze z pełną wysokością stania

Fotel pilota w kolorze szarym z regulacją przód tył oraz podnoszonym pufem do sterowania w pozycji stojącej.

Materace w koi dziobowej, rufowej i w messie - kolor do wyboru wg.wzornika

Przy składaniu zamówienia w stoczni, zostanie zaprezentowana większa gama materiałów.

System sterowania hydraulicznego z kierownicą

Otwarta podwójna koja dziobowa z dodatkową pojedyńczą koją na lewej burcie, szafką, półkami i wywietrznikiem UFO oraz łukiem otwieranym

Otwarta koja rufowa z półkami i lukiem otwieranym w szybie oraz lukiem otwieranym od strony kokpitu z moskitierą

Dineta z prostokątnym stołem - składanym jako podkład pod materace do spania

Główna (rufowa) kabina łazienkowa z laminatu z miejscem na toaletę, umywalkę, schowkiem pod umywalkę, prysznicem (odpływ wody na zewnątrz), lukiem otwieranym oraz szybą z zasłonką i zasłonka prysznicowa)

Kabina łazienkowa dziobowa z umywalką, miejscem na toaletę, schowiem pod umywalką i wywietrznikiem UFO

Wybór muszli w wyposażeniu opcjonalnym.

Kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową i zlewozmywakiem, blat z corianu, szafki, szuflady

Instalacja gazowa z reduktorem

Państwa łódź wyposażana jest w kuchenkę zasilaną gazem.

Instalacja wody zimnej z pompą (ciepła woda przy wyborze opcji boilera)

W wyposażeniu standardowym Państwa łódź wyposażona jest w instalacje wody zimnej z pompą z automatycznym włącznikiem ciśnieniowym. Ciepła woda przy wyborze opcji bojlera.

Zbiornik na wodę - 240 l + wskaźnik i czujnik

Jacht wyposażony jest w zbiornik wody pitnej o pojemności ok. 240 L umiejscowiony w obszarze środkowym jachtu. Wskaźnik poziomu wody umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

Zbiornik paliwa 190 L (przy sil. zaburtowym benzynowym) lub 120 L (przy sil. stacjonarnym diesla) + wskaźnik i czujnik

Łódź jest wyposażona w zamontowany na stałe zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności od 120 L-silnik diesla do 190 L-silnik benzynowy, w zależności od opcji zamontowanego silnika. Wskaźnik poziomu paliwa umieszczony jest na panelu głównego stanowiska sterowania.

1 gaśnica w sterówce - 2kg

2 okna boczne otwierane (przesuwne)

Do zapewnienia dodatkowej wentylacji, zostały zaprojektowane 2 okna przesuwne po obu stronach części jadalniano-kuchennej. Okna są wykonane ze szkła hartowanego w kolorze grafitowym.

Imitacja teaku na podłodze w kabinie

Ta piękna podłoga jest dodatkowo podświetlana ledowym światłem ukrytym pod szafkami kuchennymi.

Rozsuwane drzwi kabiny - 3 częsciowe

Zastosowane na łodzi 3-częściowe drzwi przesuwne łączące kokpit z wnętrzem pokładówki są lekkie i odporne na niekorzystne warunki zewnętrzne. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

Rozsuwane drzwi boczne sternika

Dzięki drzwiom bocznym sternik może samodzielnie wykonać manewry dobijania lub odejścia,wychodząc szybko na pokład dziobowy aby zacumować lub oddać cumy. Zainstalowany zamek pozwala nam na zamykanie drzwi od wewnątrz lub zewnątrz a blokada na zablokowanie ich w pozycji otwartej. System drzwi umożliwia zamontowanie moskitiery z wyposażenia opcjonalnego.

Elektryka

Oświetlenie nawigacyjne LED (lampki podsufitowe oraz listwa ledowa przypodłogowa w kuchni)

Oświetlenie nawigacyjne to lampy pozycyjne, czyli: zielona, czerwona dziobowa oraz topowa biała 360.

Oświetlenie wewnętrzne LED

Wnętrze łodzi jest bardzo dobrze doświetlone 13 oszczędnymi lampami LED znajdującymi się w koi dziobowej, rufowej, messie, obu łazienkach oraz kokpicie. Dodatkowo, pod szafkami kuchennymi zainstalowano listwę LED a przy stole w dinecie lampkę do czytania.

Tablica elektryczna 8-poz. z bezpiecznikami
1 wycieraczka przedniej szyby sternika z 2 zakresami prędkości
Sygnał dźwiękowy

Pojedynczy sygnał dźwiękowy zasilany jest na 12 V i ma moc 109 dB. Jego obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej z elementami PVC.

2 pompy zezowe elektryczne

System osuszający zęzę został zainstalowany na jachcie w kabinie pod podłogą. Zainstalowane pompy mają wydajność ok. 1500 litrów wody/godzinę. Pompy zęzowe w wyposażeniu standardowym mogą rozpocząć swoją pracę automatycznie lub można je włączyć ze stanowiska sterownia.

2 podwójne gniazda USB (1 szt.okolice konsoli, 1 szt.okolice stolika przy dinecie)
1 akumulator żelowy 130 Ah (ster strum.)

Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

1 akumulator żelowy 130 Ah (użytkowy)

Zaletą akumulatorów żelowych Victron jest dłuższy czas życia i większa cykliczna pojemność, niż w przypadku akumulatorów Victron AGM.
Poza tym, są one całkowicie bezobsługowe, szczelne i o niskim samo-rozładowaniu.

Dystrybutor prądu na 3 akumulatory

Służy do odseparowania akumulatorów między sobą.

Wskaźnik aktualnego napięcia akumulatorów
Zabezpieczenie akumulatora życiowego przed całkowitym rozładownaiem (Battery Protect)
System monitorowania korozji MerCathode
Dziobowy ster strumieniowy z panelem sterowania lewmar 140 mm. - 2 kW

Dodatkowe wyposażenie

Klikając na kwadrat, wybierz opcje, które uczynią Twoją jednostkę bardziej komfortową. Zaznacz również silnik dostosowany do Twoich potrzeb.

Kadłub i pokład – Opcje dodatkowe

Jeśli planujemy trzymanie jachtu przez dłuższy czas na akwenie w którym następuje intensywne porastanie, należałoby pomalować dno farbą antyporostową - tzw antifouling, aby zabezpieczyć łódź przed pojawianiem się grzybów, glonów, porostów i innych zanieczyszczeń.
W standardzie Państwa łódź jest wyposażona w listwę odbojową, jednak dla dodatkowego zabezpieczenia burt przed obiciem lub otarciem o nabrzeże polecamy wybranie opcji dodatkowej listwy odbojowej.
Dla Państwa wygody zaprojektowaliśmy dwa miejsca sterowana windą: na konsoli przy sterówce lub poprzez włączniki nożne zamontowane w dziobowej części pokładu.

Lewa platforma rufowa może służyć do przechowywania rowerów, zawieszanych pionowo.



Wygoda w tej łodzi to priorytet. Aby wraz z bliskimi rozkoszować się słońcem, na dachu zaprojektowano wygodny flybridge. Po lewej stronie zamocowano składany fotel i konsolę drugiego zewnętrznego stanowiska sterowego a po prawej stronie zaprojektowano miejsce do opalania się dla 2 osób, które łatwo można przekształcić w wygodne siedzisko z oparciem. Na przodzie dachu znajduje się niska owiewka z plexi.

Wnętrze – Opcje dodatkowe

Toaleta morska elektryczna ze zintegrowaną pompą wody JABSCO. Po naciśnięciu przycisku FILL włączysz pompę i zaburtowa woda napełnia miskę, po naciśnięciu FLUSH miska zostaje opróżniona i następuje odpompowanie odpadów do zbiornika fekali.
Zbiornik na fekalia 120 l. z maceratorem, wskaźnikiem poziomu, możliwość odessania fekalii w porcie lub odprowadzenie pompą maceratora na zewnątrz (opcja wymagana przy wyborze toalet elektrycznych)
(jeśli ta opcja nie jest wybrana spływ wody brudnej z prysznica w łazience głównej jest bezpośrednia za burtę)
Na jachcie może zostać zamontowany bojler podgrzewający wodę w obu łazienkach i kuchni.
Jest on zasilany prądem 230V, dlatego przy wyborze silnika zaburtowego bojler może być używany jedynie wówczas, gdy jacht jest zasilany z lądu poprzez gniazdo ładowania. Przy wyborze bojlera wymagane jest również wybranie opcji ładowarki akumulatorów w porcie (220V)
Na lewej burcie salonu-sterówki została zaprojektowana wygodna dineta z siedziskami i stołem dla 4 osób. Przednie siedzisko ma przestawiane oparcie i mechanizm unoszenia, co pozwala na siedzenie 2 osób patrzących w kierunku dziobu.

Nasze specjalnie zaprojektowane zasłonki są uszyte z tkanin zaciemniających, tzw. "blackoutów". Pozwalają one na zaciemnienie pomieszczenia, jeśli chcemy wypocząć, uciąć sobie drzemkę, czy po prostu ukryć się przed światłem dziennym. Niewątpliwą zaletą tych tkanin jest fakt, że są miłe i miękkie w dotyku. Odsłonięte i elegancko spięte na napy nadają wnętrzu elegancji.

Elektryka – Opcje dodatkowe

2 głośniki umieszczone są wewnątrz łodzi w przedniej części dachu a 2 wodoodporne na zewnątrz (w kokpicie).
Ta stylowa lodówka posiada 5 l zamrażarki i najwyższą wydajność chłodzenia. Oprócz opatentowanego systemu podwójnego zamykania ma klasyczny wygląd chłodziarki ze stali nierdzewnej, możliwość zasilania energią słoneczną i niebieskie oświetlenie wewnętrzne. Montowana jest w stylowej ramie.
Ta chłodziarka to rozwiązanie typu 3 w 1. Dzięki temu rozwiązaniu możesz zdecydować, czy wolisz używać lodówki, zamrażarki, czy obu urządzeń na raz. Wygodna regulacja temperatury z dotykowego panelu sterowania to dowód najwyższej wydajności i pomysłowości.

Szperacz Oko Nocy posiada panel sterujący w komplecie. Jego obrót w poziomie to 360°, a w pionie 70°. Zasięg świecenia 100-800m

Jedno gniazdo portowe jest przeznaczone do ładowania zasilania ładowarek a drugie do zasilania gniazd wewnętrznych 230V.



Przetwornica umożliwia korzystanie z prądu 230V na łodzi bez konieczności podłączenia przewodu portowego. Przy wyborze mocy przetwornicy proszę zwrócić uwagę na to jakiej mocy urządzenia będą użytkowana na łodzi np. czajnik elektryczny itd.
Przetwornica o większej mocy pozwala na podłączenie na łodzi urządzeń o mocy do 2000W pracy ciągłej.
Oferowane panele fotowoltaiczne są wodo-, wiatro- grado-, solo- i temperaturo- odporne. Ich twarda pryzmatyczna powłoka zwiększa wytrzymałość modułu. Wodoodporna konstrukcja urządzenia zapewnia bezawaryjność sprzętu. Ciekawy design sprawia, że panel staje się estetycznym elementem wyposażenia. Zamontowane 3 moduły elastycznych paneli charakteryzują się niewielką wagą więc znacznie nie obciążają dachu, na którym są zamontowane. Moduł słoneczny o mocy 75Wp wytwarza średnio 307Wh dziennie. To wystarczy, aby przez ponad 3,5 godziny oglądać telewizję czy przez 10 godzin czytać w świetle żarówki 30W. Energię wytworzoną przez panel słoneczny możemy również wykorzystać do naładowania telefonu czy nawigacji. Panel fotowoltaiczny można również wykorzystać jako dodatkowe źródło energii, które podładuje akumulator o pojemności większej niż 5A.

Ogrzewanie oraz klimatyzacja - Opcje dodatkowe

Państwa jacht może zostać wyposażony opcjonalnie w cichy system ogrzewania WEBASTO, który sprzyja wydłużaniu sezonu pływania, ponieważ pozwala na komfortowe spędzanie czasu wewnątrz jachtu, zwłaszcza podczas długich rejsów lub w niekorzystnych warunkach pogodowych. Urządzenie ogrzewania WEBASTO jest zasilane paliwem (zbiornik paliwa 23 L) a kratki nadmuchu znajdują się w łazience rufowej, koi dziobowej i rufowej, przy stoliku w messie oraz w kokpicie. Rozmieszczenie wylotów ciepłego powietrza w różnych miejscach zapewnia znakomite osuszanie powietrza.
Państwa jacht może zostać wyposażony opcjonalnie w cichy system ogrzewania WEBASTO, który sprzyja wydłużaniu sezonu pływania, ponieważ pozwala na komfortowe spędzanie czasu wewnątrz jachtu, zwłaszcza podczas długich rejsów lub w niekorzystnych warunkach pogodowych. Urządzenie ogrzewania WEBASTO jest zasilane paliwem (zbiornik paliwa 23 L) a kratki nadmuchu znajdują się w łazience rufowej, koi dziobowej i rufowej, przy stoliku w messie oraz w kokpicie. Rozmieszczenie wylotów ciepłego powietrza w różnych miejscach zapewnia znakomite osuszanie powietrza.

Kokpit - Opcje dodatkowe

W czasie niepogody spod dachu może być opuszczony namiot - cabrio nad całym kokpitem, powiększając przestrzeń zadaszoną oraz osłoniętą od wiatru i deszczu. Dla Państwa komfortu, nasze cabrio zostało tak zaprojektowane, aby można było podwinąć jego poszczególne elementy. Dodatkowo, tylne okienko zawiera wbudowaną moskitierę.

Materace zostały wykonane z wysokiej jakości, 100% wodoodpornego i odpornego na promieniowanie UV materiału BELUGA

Dla Państwa wygody, na relingach w kokpicie zostały zaprojektowane specjalne oparcia.

Na jachcie może zostać zamontowany prysznic rufowy. Przy wyborze opcji bojlera prysznic posiada wodę ciepłą, (zimna w standardzie). Pobór wody jest ze zbiornika wody.

Inne - Opcje dodatkowe

Foliowanie łodzi polega na zabezpieczeniu folią termokurczliwą lodzi przed deszczem,śniegiem, zawilgoceniem. Jeśli zamawiają Państwo jednostkę, która będzie zimować w stoczni ta opcja jest wymagana gdyż ten sposób zabezpieczenia chroni całkowicie przed dostępem wilgoci.

Silniki doczepiane - Opcje dodatkowe

Napędy zaburtowe zamocowane są na pawęży kadłuba na specjalnym wysięgniku, co pozwoliło na uniknięcie ukształtowania w kadłubie głębokiej miski silnika i tym samym straty wielkości kokpitu. Silnik zaburtowy w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym zapewnia SunCamperowi 35 doskonałą manewrowalność, zarówno w jeździe do przodu jak i na biegu wstecznym. Ponadto, jego uniesienie pozwala na dochodzenie rufą do płytkiego brzegu czy plaży.
Zalecanym napędem SunCampera 35 są silniki zaburtowe uciągowe 40 - 50 konne, które pozwalają rozwinąć prędkość do 15 km/h, dzięki czemu do prowadzenia houseboata nie są potrzebne uprawnienia motorowodne.
Z dużym silnikiem o mocy 100 - 115 KM, SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu, z prędkością około 25 km/h.
Z dużym silnikiem o mocy 100 - 115 KM, SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu, z prędkością około 25 km/h.

Silniki stacjonarne- Opcje dodatkowe

SunCamper 35 może być napędzany stacjonarnym zespołem sail-drive z silnikiem Diesla o mocy do 60 KM. Konstrukcja łodzi jest tak zaprojektowana, że wybór silnika stacjonarnego nie zmniejsza koi rufowej. Pomieszczenie silnika jest odgrodzone od pomieszczenia mieszkalnego grodziami ze sklejki, a ścianki działowe posiadają izolację dźwiękową. Do komory silnika jest dostęp serwisowy.
Przy wyborze silnika stacjonarnego bakista i pokrywa w tylnej części kokpitu jest powiększona jak na zdjęciu poniżej.

Gratulacje, właśnie zbudowałeś własną łódź!

Poniżej możesz poprosić o wycenę, aby otrzymać spersonalizowaną ofertę od naszego sprzedawcy. Każda jednostka jest produkowana pod zamówienie dlatego jeśli zależy Ci aby spokojnie ją zarejestrować i doposażyć w wygodnym terminie zapytaj się również o aktualne terminy realizacji. Pamiętaj, że złożenie zamówienia odbywa się w siedzibie stoczni Balt-Yacht, Żarnowo Pierwsze 9B, 16-300 Augustów.

Formularz kontaktowy

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Psychologiczno-Pedagogiczna 44, poz.1204 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Balt-Yacht K.A. i B.Kozłowscy Sp.J z siedzibą w Augustowie, Polska


  • Administratorem danych osobowych jest firma Balt-Yacht K.A. i B. Kozłowscy sp.j. Żarnowo Pierwsze 9b, 16-300 Augustów.
  • Dokładamy wszelkich starań aby jak najlepiej chronić Twoje dane osobowe. Oznacza to m.in. że nie sprzedajemy ich, ani nie udostępniamy innym stronom – chyba że wymaga tego wykonanie umowy.
  • Nie korzystamy z automatycznych mechanizmów tworzących i przetwarzających profile użytkownika na podstawie danych osobowych.
  • Newslettery wysyłamy tylko tym osobom, które wyraziły na to zgodę. Zgoda ta może być wycofana w każdym momencie. Najprościej zrobić to klikając w link „możesz się wypisać” znajdujący się w każdym z newsletterów.
  • Masz prawo dostępu do swoich danych. Możesz je aktualizować, zmieniać, żądać abyśmy je usunęli lub przenieśli do innej firmy, która świadczy podobne usługi.
  • Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z Twoimi danymi osobowymi, zachęcamy do kontaktu: magda.kozlowska@balt-yacht.home.pl Klauzula informacyjna przetwarzania danych klientów lub potencjalnych klientów znajduje się pod linkiem
English