Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    CORMATE

    Chase 35

    O MODELU

    Wysokowydajny SUV na wodę

    Chase 35 otrzymał całkowicie nowo opracowany kadłub Mk2 i został przedłużony o stopę. Nowa konstrukcja zapewnia wyższą wydajność i lepszą stabilność. Zmiana daje teraz również możliwość zastosowania silników Twin 565 KM High Performance od Mercury Racing.

    15 lat temu nasi typowi klienci jeździli luksusowymi sedanami, teraz sytuacja zmieniła się w kierunku bardziej przyjaznych dla użytkownika i sportowych SUV-ów o wysokich osiągach, takich jak Range Rover i Porsche Cayenne. Nie mogliśmy jednak znaleźć żadnego odpowiednika, jeśli chodzi o łodzie. Możesz kupić szybki oceaniczny RIB o doskonałych właściwościach na wzburzonym morzu lub możesz kupić komfort i poczucie jakości wysokiej jakości Day Cruisera.

    Niestety, większość klientów uważa wysokowydajną alternatywę za zbyt podstawową i minimalistyczną do wielozadaniowego użytku rodzinnego. A większość Day Cruiserów po prostu nie ma osiągów, pojemności na wzburzonym morzu i sportowego charakteru, którego niektórzy z tych klientów oczekują. Cormate chce wyeliminować ten dylemat, tworząc wysokowydajny SUV na wodę. Łódź, która łączy wydajność na wzburzonym morzu, łatwość obsługi i szybkość najlepszych morskich RIB-ów z komfortem i luksusem wysokiej jakości Day Cruiserów.

    „Łódź, która łączy w sobie zdolność poruszania się po wzburzonym morzu, łatwość obsługi i prędkość najlepszych morskich RIB-ów z komfortem i poczuciem luksusu wysokiej jakości Day Cruiserów”.
    Egil Ranvig
    Projektant i założyciel


    OSIĄGI

    Ze względu na bardzo wydajny i zaawansowany kadłub oraz niską wagę, Chase 35 charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa i wysoką prędkością maksymalną. Z silnikiem wysokoprężnym TWIN Mercruiser 270 KM TDI osiąga prędkość 48 węzłów, przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 1,41 l/nm przy najlepszej prędkości przelotowej. Z silnikami TWIN Mercruiser 565 Racing prędkość maksymalna jest obliczana na 82 węzły.


    KONSTRUKCJA

    Kadłub jest rozwinięciem naszej bardzo zaawansowanej i wydajnej technologii Monostep, ale stosunek długości do szerokości jest inspirowany prawdziwymi oceanicznymi ścigaczami z lat 60-tych i 70-tych. Te trudne wyścigi były zdominowane przez kadłuby Raya Hunta i Dona Aronowa, zanim regaty zostały przeniesione na bardziej osłonięte wody. Łodzie te miały 24-25 stopni deadrise i często stosunek długości do szerokości kadłuba 4:1. Stosunek ten był doskonałym kompromisem między potrzebą dużych prędkości na płaskich i wzburzonych wodach, a bezpiecznym kadłubem z wystarczającą hydrodynamiczną siłą nośną dziobu i pływalnością do najtrudniejszych wyścigów oceanicznych.

    Współczynnik kadłuba 4:1 jest uważany za ekstremalny według dzisiejszych standardów i niewiele łodzi wielkości Chase 35 ma tak wysoki współczynnik. Wadą jest zwykle mniejsza użyteczna objętość kokpitu, ale Chase 35 ma sprytne wykorzystanie każdego cm szerokości, a wewnętrzna objętość kokpitu jest porównywalna lub nawet lepsza niż wielu konkurentów tej samej wielkości. Szerokość zewnętrzna wynosi tylko 255 cm (263 cm z wytrzymałym relingiem), co sprawia, że Chase 35 jest łatwy w transporcie, a nawet w kontenerze z otwartymi burtami. Wąska belka i zastosowanie winyloestrowego, jednokierunkowego włókna szklanego, wysokiej jakości materiałów rdzeniowych i technologii infuzji sprawiają, że łódź jest niezwykle sztywna, mocna i lekka.

    Sztywny i kompaktowy kadłub, 24,5 stopnia martwego kąta i przełożenie kadłuba 4:1 sprawiają, że Chase 35 przecina wzburzoną wodę w niezwykle miękki sposób, bez dyskomfortu i trzaskania nosami. Przednia szyba z odwróconym kątem nachylenia zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem i warunkami pogodowymi, zwłaszcza podczas jazdy w pozycji półstojącej na siedzeniach przybrzeżnych. Zapewnia również większą objętość kokpitu, mniej przeszkadzających odbić i lepszą widoczność deszczu. Wszystkie te parametry konstrukcyjne sprawiają, że łódź ta doskonale nadaje się jako łódź pościgowa dla super jachtów.

    WYPOSAŻENIE

    oświetlenie dziobowe LED ze stali nierdzewnej, zintegrowana elektryczna toaleta z włókna węglowego ze zbiornikiem i pompą elektryczną, pokrowce kokpitu, wysokowydajna śruba napędowa ze stali nierdzewnej (4- lub 5-łopatowa), Kadłub I-tech. Infuzja, pełen sandwich, wieloosiowa i winyloestrowa, miękka powierzchnia antypoślizgowa redukująca ciepło (usunięta, jeśli wybrano pokład z drewna tekowego), 2×12 ploter nawigacyjny Simrad GO, ekran dotykowy, echosonda, temperatury kąpieli, z mapą Euro, system muzyczny z radiem, bluetooth, aux, usb i 6 głośnikami oraz subwooferem, sterowany przez ploter nawigacyjny, dziobowy ster strumieniowy, system bocznego wyważania Cormate, Wysokiej jakości kontrolery wyścigowe o zerowym wysiłku, Mokry bar z ceramicznym blatem ściennym i 75-litrową lodówką szufladową, Panel słoneczny 100 W z akumulatorami litowymi 60 A i 100 A (odpowiednik akumulatorów ołowiowych 320 A), Elektroniczny wyłącznik awaryjny z systemem bezkluczykowym, uruchamianiem silnika i sterowaniem wciągarką kotwiczną, oświetlenie kokpitu i pokładu, skórzane wnętrze z kierownicą Isotta, Wysokiej jakości stolik kokpitowy z drewna tekowego.

    WYPOSAŻENIE DODATKOWE

    Kolorowe boki górne, Niestandardowa tkanina tapicerska, Mahoniowy stół w kabinie, Pokład teakowy, Poduszka przeciwsłoneczna z przodu z oparciem, Bimini / zestaw startowy do osłony przeciwbryzgowej, Przedłużenie bimini, Zestaw osłony przeciwbryzgowej, ściany boczne i tylne do bimini, Wycieraczki przedniej szyby 2 szt.,
    Pakiet komfortowy z wodą hartowaną (35-40 stopni), Materac do kabiny rufowej, Pakiet do łodzi, Drążek do nart wodnych (tylko z silnikiem zaburtowym), Ambona, stal nierdzewna, Antifouling + obróbka teflonem na napędzie, Wysokowydajny wewnętrzny układ kierowniczy IMCO, Winda kotwiczna dziobowa – zamiast windy kotwicznej rufowej,
    Winda kotwiczna dziobowa – jako dodatek do windy kotwicznej rufowej, Jazda próbna i przygotowanie do dostawy.

    DANE TECHNICZNE

    Długość całkowita10.56 m


    Szerokość całkowita2.55 – 2.63 m


    Zanurzenie75 cm


    Waga3000 kg


    Koje2 + 2


    Zbiornik paliwa400 l


    Zbiornik wodny100 l


    Zbiornik fekaliów60 l


    Proporcja kadłuba4:1


    Prędkość44 – 82 węzły


    Kategoria CEC/B


    ProjektEgil Ranvig


    Warianty silnika

    SilnikWęzłyMoc w KM


    2 x 300 HP V8 Verado62600


    2 x 400 HP V10 Verado70800


    2 x 450R79900


    2 x 6.2l V8 350 HP62700


    2 x 8.2 MAG 430 HP68860


    2 x 821130Mercury Racing 565 HP


    2 x TDI V6 270 HP49540


    Galeria

    Skip to content