BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.
— 30 LAT FIRMY —
łodzi produkowanych rocznie
ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU
WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)
NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU
Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…
Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .
Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …
czekamy na twoje pytania
tel. (+ 48) 87 643 17 00
(+ 48) 87 643 18 00
Żarnowo Pierwsze 9B
16-300 Augustów
Wysokowydajny SUV na wodę
Chase 35 otrzymał całkowicie nowo opracowany kadłub Mk2 i został przedłużony o stopę. Nowa konstrukcja zapewnia wyższą wydajność i lepszą stabilność. Zmiana daje teraz również możliwość zastosowania silników Twin 565 KM High Performance od Mercury Racing.
15 lat temu nasi typowi klienci jeździli luksusowymi sedanami, teraz sytuacja zmieniła się w kierunku bardziej przyjaznych dla użytkownika i sportowych SUV-ów o wysokich osiągach, takich jak Range Rover i Porsche Cayenne. Nie mogliśmy jednak znaleźć żadnego odpowiednika, jeśli chodzi o łodzie. Możesz kupić szybki oceaniczny RIB o doskonałych właściwościach na wzburzonym morzu lub możesz kupić komfort i poczucie jakości wysokiej jakości Day Cruisera.
Niestety, większość klientów uważa wysokowydajną alternatywę za zbyt podstawową i minimalistyczną do wielozadaniowego użytku rodzinnego. A większość Day Cruiserów po prostu nie ma osiągów, pojemności na wzburzonym morzu i sportowego charakteru, którego niektórzy z tych klientów oczekują. Cormate chce wyeliminować ten dylemat, tworząc wysokowydajny SUV na wodę. Łódź, która łączy wydajność na wzburzonym morzu, łatwość obsługi i szybkość najlepszych morskich RIB-ów z komfortem i luksusem wysokiej jakości Day Cruiserów.
„Łódź, która łączy w sobie zdolność poruszania się po wzburzonym morzu, łatwość obsługi i prędkość najlepszych morskich RIB-ów z komfortem i poczuciem luksusu wysokiej jakości Day Cruiserów”.
Egil Ranvig
Projektant i założyciel
OSIĄGI
Ze względu na bardzo wydajny i zaawansowany kadłub oraz niską wagę, Chase 35 charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa i wysoką prędkością maksymalną. Z silnikiem wysokoprężnym TWIN Mercruiser 270 KM TDI osiąga prędkość 48 węzłów, przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 1,41 l/nm przy najlepszej prędkości przelotowej. Z silnikami TWIN Mercruiser 565 Racing prędkość maksymalna jest obliczana na 82 węzły.
KONSTRUKCJA
Kadłub jest rozwinięciem naszej bardzo zaawansowanej i wydajnej technologii Monostep, ale stosunek długości do szerokości jest inspirowany prawdziwymi oceanicznymi ścigaczami z lat 60-tych i 70-tych. Te trudne wyścigi były zdominowane przez kadłuby Raya Hunta i Dona Aronowa, zanim regaty zostały przeniesione na bardziej osłonięte wody. Łodzie te miały 24-25 stopni deadrise i często stosunek długości do szerokości kadłuba 4:1. Stosunek ten był doskonałym kompromisem między potrzebą dużych prędkości na płaskich i wzburzonych wodach, a bezpiecznym kadłubem z wystarczającą hydrodynamiczną siłą nośną dziobu i pływalnością do najtrudniejszych wyścigów oceanicznych.
Współczynnik kadłuba 4:1 jest uważany za ekstremalny według dzisiejszych standardów i niewiele łodzi wielkości Chase 35 ma tak wysoki współczynnik. Wadą jest zwykle mniejsza użyteczna objętość kokpitu, ale Chase 35 ma sprytne wykorzystanie każdego cm szerokości, a wewnętrzna objętość kokpitu jest porównywalna lub nawet lepsza niż wielu konkurentów tej samej wielkości. Szerokość zewnętrzna wynosi tylko 255 cm (263 cm z wytrzymałym relingiem), co sprawia, że Chase 35 jest łatwy w transporcie, a nawet w kontenerze z otwartymi burtami. Wąska belka i zastosowanie winyloestrowego, jednokierunkowego włókna szklanego, wysokiej jakości materiałów rdzeniowych i technologii infuzji sprawiają, że łódź jest niezwykle sztywna, mocna i lekka.
Sztywny i kompaktowy kadłub, 24,5 stopnia martwego kąta i przełożenie kadłuba 4:1 sprawiają, że Chase 35 przecina wzburzoną wodę w niezwykle miękki sposób, bez dyskomfortu i trzaskania nosami. Przednia szyba z odwróconym kątem nachylenia zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem i warunkami pogodowymi, zwłaszcza podczas jazdy w pozycji półstojącej na siedzeniach przybrzeżnych. Zapewnia również większą objętość kokpitu, mniej przeszkadzających odbić i lepszą widoczność deszczu. Wszystkie te parametry konstrukcyjne sprawiają, że łódź ta doskonale nadaje się jako łódź pościgowa dla super jachtów.
WYPOSAŻENIE
oświetlenie dziobowe LED ze stali nierdzewnej, zintegrowana elektryczna toaleta z włókna węglowego ze zbiornikiem i pompą elektryczną, pokrowce kokpitu, wysokowydajna śruba napędowa ze stali nierdzewnej (4- lub 5-łopatowa), Kadłub I-tech. Infuzja, pełen sandwich, wieloosiowa i winyloestrowa, miękka powierzchnia antypoślizgowa redukująca ciepło (usunięta, jeśli wybrano pokład z drewna tekowego), 2×12 ploter nawigacyjny Simrad GO, ekran dotykowy, echosonda, temperatury kąpieli, z mapą Euro, system muzyczny z radiem, bluetooth, aux, usb i 6 głośnikami oraz subwooferem, sterowany przez ploter nawigacyjny, dziobowy ster strumieniowy, system bocznego wyważania Cormate, Wysokiej jakości kontrolery wyścigowe o zerowym wysiłku, Mokry bar z ceramicznym blatem ściennym i 75-litrową lodówką szufladową, Panel słoneczny 100 W z akumulatorami litowymi 60 A i 100 A (odpowiednik akumulatorów ołowiowych 320 A), Elektroniczny wyłącznik awaryjny z systemem bezkluczykowym, uruchamianiem silnika i sterowaniem wciągarką kotwiczną, oświetlenie kokpitu i pokładu, skórzane wnętrze z kierownicą Isotta, Wysokiej jakości stolik kokpitowy z drewna tekowego.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Kolorowe boki górne, Niestandardowa tkanina tapicerska, Mahoniowy stół w kabinie, Pokład teakowy, Poduszka przeciwsłoneczna z przodu z oparciem, Bimini / zestaw startowy do osłony przeciwbryzgowej, Przedłużenie bimini, Zestaw osłony przeciwbryzgowej, ściany boczne i tylne do bimini, Wycieraczki przedniej szyby 2 szt.,
Pakiet komfortowy z wodą hartowaną (35-40 stopni), Materac do kabiny rufowej, Pakiet do łodzi, Drążek do nart wodnych (tylko z silnikiem zaburtowym), Ambona, stal nierdzewna, Antifouling + obróbka teflonem na napędzie, Wysokowydajny wewnętrzny układ kierowniczy IMCO, Winda kotwiczna dziobowa – zamiast windy kotwicznej rufowej,
Winda kotwiczna dziobowa – jako dodatek do windy kotwicznej rufowej, Jazda próbna i przygotowanie do dostawy.
Długość całkowita10.56 m
Szerokość całkowita2.55 – 2.63 m
Zanurzenie75 cm
Waga3000 kg
Koje2 + 2
Zbiornik paliwa400 l
Zbiornik wodny100 l
Zbiornik fekaliów60 l
Proporcja kadłuba4:1
Prędkość44 – 82 węzły
Kategoria CEC/B
ProjektEgil Ranvig
Warianty silnika
SilnikWęzłyMoc w KM
2 x 300 HP V8 Verado62600
2 x 400 HP V10 Verado70800
2 x 450R79900
2 x 6.2l V8 350 HP62700
2 x 8.2 MAG 430 HP68860
2 x 821130Mercury Racing 565 HP
2 x TDI V6 270 HP49540