BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.
— 30 LAT FIRMY —
łodzi produkowanych rocznie
ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU
WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)
NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU
Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…
Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .
Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …
czekamy na twoje pytania
tel. (+ 48) 87 643 17 00
(+ 48) 87 643 18 00
Żarnowo Pierwsze 9B
16-300 Augustów
NOWY KONCEPT
BUDOWA
Kadłub jest opracowaniem naszej bardzo zaawansowanej i wydajnej technologii Monostep, ale stosunek długości do szerokości jest zainspirowany prawdziwymi oceanicznymi ścigaczami z lat 60. i 70. Te trudne wyścigi były zdominowane przez kadłuby Ray Hunt i Don Aronow, zanim zostały przeniesione na bardziej osłonięte wody. Łodzie te charakteryzowały się 24-25 stopniami podoblenia i często stosunkiem kadłuba 4: 1 (długość/szerokość). Ten stosunek był doskonałym kompromisem między potrzebą dużych prędkości na płaskich i wzburzonych wodach, a bezpiecznym kadłubem z wystarczającą hydrodynamiczną dźwignią dziobową i wypornością dla najcięższych wyścigów oceanicznych.
Współczynnik kadłuba 4: 1 jest nadal obecnie uważany za ekstremalny i tylko kilka łodzi o rozmiarze Chase 34 ma taki wysoki stosunek. Minusem jest zwykle mniejsza użyteczna wielkość kokpitu, ale Chase 34 oferuje sprytne wykorzystanie każdego centymetra szerokości, a przestronność wnętrza jest porównywalna lub nawet lepsza niż u wielu konkurentów tego samego rozmiaru. Zewnętrzna szerokość wynosi tylko 255 cm (263 cm z wytrzymałą listwą), co sprawia, że Chase 34 jest łatwy do przewożenia na przyczepie, a nawet do transportu w kontenerze z otwartymi bokami. Wąska szerokość łodzi i zastosowanie; żywicy winyloestrowej, jednokierunkowego włókna szklanego, wysokiej jakości materiałów rdzenia i technologii infuzji sprawiają, że łódź jest wyjątkowo sztywna, mocna i lekka. Sztywny i zwarty kadłub, 24,5 stopnie podoblenia i stosunek kadłuba 4: 1 sprawiają, że Chase 34 przecina wzburzoną wodę w niezwykle miękki sposób, bez dyskomfortu i trzaskania dziobem. Przednia szyba zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi, szczególnie podczas w połowie stojącej jazdy na morzu. Wszystkie te parametry konstrukcyjne sprawiają, że Chase 34 można zaliczyć do grona Super Jachtów.
OSIĄGI
Dzięki bardzo wydajnemu i zaawansowanemu stopniowanemu kadłubowi oraz niskiej wadze Chase 34 charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa i dużą prędkością maksymalną. Z jednym silnikiem wysokoprężnym TDI V8 Mercury 370 KM osiągnie 46 węzłów, przy zużyciu paliwa zaledwie 1,18 l / nm przy najlepszej prędkości przelotowej. Przy 2 silnikach Mercury High Performance 600 SCI maksymalną prędkość oblicza się na 82 węzły.
WYPOSAŻENIE
Wyposażenie obejmuje: 2 x 12″ Ploter map / echosonda Simrad, prysznic wewnętrzny i zewnętrzny, zintegrowana toaleta z włókna węglowego, automatycznie sterowany kran elektroniczny, elektryczna winda kotwiczna, dziobowy ster strumieniowy i 2 + 2 miejsc do spania. Standardem jest również „wyspa ”/bar ze zlewozmywakiem, lodówką szufladową 70 L. i podwójną płytą ceramiczną Wallas. Aby zaoszczędzić na wadze, nie ma oddzielnego podgrzewacza wody lecz elektronicznie sterowana temperatura wody w zbiorniku. Chase 34 może być również dostarczony z: panelem słonecznym o mocy 100 W, cyfrowym system przeciwporostowym (zasilany z panelu słonecznego), szprycbudą czy bimini.
Długość całkowita10.33 m
Szerokość całkowita2.85 m
Waga od2500-3300 kg
Koje2+2
Siedzenia10
Zbiornik paliwa400 l
Zbiornik wodny100 l
Zbiornik fekaliów50 l
Proporcja kadłuba4:1
Silniki Diesla1×370 KM – 2×370 KM
Silniki benzynowe1×350 KM – 2×540 KM
Silniki przyczepne2×200 KM – 2×450 KM
Prędkość44-80 węzłów
Zasięg pojedynczego silnika diesel:350 nm
Kategoria CEC/B
ProjektantEgil Ranvig
Warianty silnika
SilnikWęzłyL/NM
2×300 Verado601.75
2×400 Verado701.85
6.2L 350 hp441.75
8.2 MAG 430 hp491.90
TDI V8 370 hp461.18
2×6.2L 700 hp632.10
2×8.2 MAG 860 hp672.28
2xTDI V8 740 hp651.36
„Wyspa” z umywalką, lodówką szufladową 70 L i kuchenką Wallas z podwójną płytą ceramiczną.
Toaleta z wbudowaną muszlą z włókna węglowego, kranem automatycznym, wentylacją elektryczną i prysznicem
Fotele zaprojektowane do użytku na morzu z doskonałym podparciem bocznym, prawdziwie wyścigowymi elementami sterującymi i wysokowydajnym układem kierowniczym. Wszystkie umieszczone dokładnie w odpowiedniej pozycji do optymalnej jazdy z dużą prędkością na morzu.