Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

    CORMATE

    Chase 34

    O MODELU

    NOWY KONCEPT


    BUDOWA

    Kadłub jest opracowaniem naszej bardzo zaawansowanej i wydajnej technologii Monostep, ale stosunek długości do szerokości jest zainspirowany prawdziwymi oceanicznymi ścigaczami z lat 60. i 70. Te trudne wyścigi były zdominowane przez kadłuby Ray Hunt i Don Aronow, zanim zostały przeniesione na bardziej osłonięte wody. Łodzie te charakteryzowały się 24-25 stopniami podoblenia i często stosunkiem kadłuba 4: 1 (długość/szerokość). Ten stosunek był doskonałym kompromisem między potrzebą dużych prędkości na płaskich i wzburzonych wodach, a bezpiecznym kadłubem z wystarczającą hydrodynamiczną dźwignią dziobową i wypornością dla najcięższych wyścigów oceanicznych.

    Współczynnik kadłuba 4: 1 jest nadal obecnie uważany za ekstremalny i tylko kilka łodzi o rozmiarze Chase 34 ma taki wysoki stosunek. Minusem jest zwykle mniejsza użyteczna wielkość kokpitu, ale Chase 34 oferuje sprytne wykorzystanie każdego centymetra szerokości, a przestronność wnętrza jest porównywalna lub nawet lepsza niż u wielu konkurentów tego samego rozmiaru. Zewnętrzna szerokość wynosi tylko 255 cm (263 cm z wytrzymałą listwą), co sprawia, że ​​Chase 34 jest łatwy do przewożenia na przyczepie, a nawet do transportu w kontenerze z otwartymi bokami. Wąska szerokość łodzi i zastosowanie; żywicy winyloestrowej, jednokierunkowego włókna szklanego, wysokiej jakości materiałów rdzenia i technologii infuzji sprawiają, że łódź jest wyjątkowo sztywna, mocna i lekka. Sztywny i zwarty kadłub, 24,5 stopnie podoblenia i stosunek kadłuba 4: 1 sprawiają, że Chase 34 przecina wzburzoną wodę w niezwykle miękki sposób, bez dyskomfortu i trzaskania dziobem. Przednia szyba zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi, szczególnie podczas w połowie stojącej jazdy na morzu. Wszystkie te parametry konstrukcyjne sprawiają, że Chase 34 można zaliczyć do grona Super Jachtów.


    OSIĄGI

    Dzięki bardzo wydajnemu i zaawansowanemu stopniowanemu kadłubowi oraz niskiej wadze Chase 34 charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa i dużą prędkością maksymalną. Z jednym silnikiem wysokoprężnym TDI V8 Mercury 370 KM osiągnie 46 węzłów, przy zużyciu paliwa zaledwie 1,18 l / nm przy najlepszej prędkości przelotowej. Przy 2 silnikach Mercury High Performance 600 SCI maksymalną prędkość oblicza się na 82 węzły.


    WYPOSAŻENIE

    Wyposażenie obejmuje: 2 x 12″ Ploter map / echosonda Simrad, prysznic wewnętrzny i zewnętrzny, zintegrowana toaleta z włókna węglowego, automatycznie sterowany kran elektroniczny, elektryczna winda kotwiczna, dziobowy ster strumieniowy i 2 + 2 miejsc do spania. Standardem jest również „wyspa ”/bar ze zlewozmywakiem, lodówką szufladową 70 L. i podwójną płytą ceramiczną Wallas. Aby zaoszczędzić na wadze, nie ma oddzielnego podgrzewacza wody lecz elektronicznie sterowana temperatura wody w zbiorniku. Chase 34 może być również dostarczony z: panelem słonecznym o mocy 100 W, cyfrowym system przeciwporostowym (zasilany z panelu słonecznego), szprycbudą czy bimini.

    DANE TECHNICZNE

    Długość całkowita10.33 m


    Szerokość całkowita2.85 m


    Waga od2500-3300 kg


    Koje2+2


    Siedzenia10


    Zbiornik paliwa400 l


    Zbiornik wodny100 l


    Zbiornik fekaliów50 l


    Proporcja kadłuba4:1


    Silniki Diesla1×370 KM – 2×370 KM


    Silniki benzynowe1×350 KM – 2×540 KM


    Silniki przyczepne2×200 KM – 2×450 KM


    Prędkość44-80 węzłów


    Zasięg pojedynczego silnika diesel:350 nm


    Kategoria CEC/B


    ProjektantEgil Ranvig


    Warianty silnika

    SilnikWęzłyL/NM


    2×300 Verado601.75


    2×400 Verado701.85


    6.2L 350 hp441.75


    8.2 MAG 430 hp491.90


    TDI V8 370 hp461.18


    2×6.2L 700 hp632.10


    2×8.2 MAG 860 hp672.28


    2xTDI V8 740 hp651.36


    „Wyspa” z umywalką, lodówką szufladową 70 L i kuchenką Wallas z podwójną płytą ceramiczną.

    Toaleta z wbudowaną muszlą z włókna węglowego, kranem automatycznym, wentylacją elektryczną i prysznicem

    Fotele zaprojektowane do użytku na morzu z doskonałym podparciem bocznym, prawdziwie wyścigowymi elementami sterującymi i wysokowydajnym układem kierowniczym. Wszystkie umieszczone dokładnie w odpowiedniej pozycji do optymalnej jazdy z dużą prędkością na morzu.

    Galeria

    Skip to content