Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

BALTYACHT

BALT 918 TYTAN

O MODELU

BALT 918 TYTAN to kontynuacja serii jachtów TYTAN (Balt 818 Tytan produkowany jest od 2013 roku, został ulubieńcem klientów oraz Jachtem Roku 2015 w Polsce).

BALT 918 TYTAN jest pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa i elegancja.

Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą.

Pod pokładem dostępne są 2 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, ergonomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.

Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 918 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ”Less is more” (”mniej znaczy więcej”). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku.

Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łagodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności.

Wirtualna Wycieczka

DANE TECHNICZNE

Długość max9,86 m


Długość kadłuba8,58 m


Szerokość max3 m


Zanurzenie max0,49 m *


Wysokość nad KLW3,21 m *


Masa bez silnika3530 kg


Moc silnika zaburtowego60 – 150 KM


Moc silnika stacjonarnego Diesla S-Drive45 – 80 KM


Zbiornik paliwa120-239 l *


Zbiornik wody130-240 l


Zbiornik fekaliów60 l


Załoga max6 osób


Wysokość w kabinie1,97 m


Koje/osób3/6


CE KategoriaC-6


* wersja z silnikiem zaburtowym

koje

Wersja 2 kabinowa

Wersja 3 kabinowa

Konstruktor: Krzysztof Smaga, Jacek Daszkiewicz

Galeria

Balt 918 Tytan w prasie

English