Close

CNC Milling

BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.

Więcej

1990 – 2020

— 30 LAT FIRMY —

około 300

łodzi produkowanych rocznie

PONAD 18 TYSIĘCY

ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU

70 modele

WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)

20

NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU

HISTORIA

Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…

Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .

Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …

Kontakt

czekamy na twoje pytania

tel. (+ 48) 87 643 17 00

(+ 48) 87 643 18 00

Żarnowo Pierwsze 9B

16-300 Augustów

balt-yacht@post.pl
www.baltyacht.pl

Opinie Klientów

Opinia Pana Grzegorza Czarneckiego o łodzi Balt 26

Jacht pozwala w pełni realizować założenia konstrukcyjne: bardzo dobrze sprawdza się w żegludze przybrzeżnej, na wodach Zatoki Gdańskiej i w delcie Wisły. Zgodnie z projektem jest stabilny i prezentuje poprawną dzielność morską do ok. 6°B (w porywach nawet 7°B) i przy stanie morza do 3. Przy silniejszym wietrze nie wychodziłem z portu. Pod żaglami pływałem z szybkością do 8 węzłów, na silniku bez wysiłku do 6 węzłów. Dzięki małemu zanurzeniu, po podniesieniu miecza, umożliwia wchodzenie nie tylko do dużych marin, jak Hel czy Gdynia, ale także małych portów (Kuźnica) czy wręcz dobijanie do przybrzeżnych pomostów (Rzucewo – ok. 70 cm głębokości). Na kursach bajdewindowych aż do półwiatru jest dosyć stabilny – unieruchomienie rumpla przy pomocy linki pozwala na kilkanaście – kilkadziesiąt minut żeglugi bez zaangażowania w sterowanie. Moim zdaniem jest też… po prostu bardzo ładny. Ale to subiektywna ocena. Wg mnie to bardzo dobra łódka do żeglugi we dwoje, czy w modelu 2+2. Ale, co bardzo ważne – dobrze radzę sobie w żegludze i manewrach portowych także wtedy, gdy jestem na pokładzie sam.

Hotelowo bardzo wygodny, wysoka mesa, wygodne materace w kojach, duży komfort zarówno w dzień, jak i podczas snu. Agregat grzewczy zapewnia wystarczający komfort w czasie postoju nawet w pierwszych dniach kwietnia czy listopada – gdy temperatura na zewnątrz spada do 5 – 10°C.

Na co należy zwrócić uwagę? Wybór silnika oraz wybór i montaż pantografu wymagają precyzji – wysoka rufa sprawia, że łatwo o kłopoty – tj. silnik, który zbyt płytko zanurza się w wodzie lub do którego trudno sięgnąć z kokpitu. Wskazana długa kolumna w silniku i pantograf o dużym skoku. Bardzo chwalę sobie tą inwestycję.

English