BALT-YACHT to jedna z największych w Polsce stoczni jachtowych z wieloletnim doświadczeniem, produkująca łodzie najwyższej jakości z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest 5 osiowe centrum obróbcze MX5 firmy CMS z układem sterowania FANUC 31I-B5 najnowszej generacji. Wszystkie projekty wykonywane są zgodnie z dostarczoną dokumentacją 3D przez klienta. Proces obróbki skrawaniem jest nadzorowany przez zespół doświadczonych inżynierów. Departament CNC wykorzystuje oprogramowanie wspomagające procesy projektowania i wytwarzania CAD/CAM firmy Autodesk. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej zaawansowane projekty dla różnych gałęzi przemysłu tj. stoczniowy, motoryzacyjny, lotniczy itp.
— 30 LAT FIRMY —
łodzi produkowanych rocznie
ŁODZI WYPRODUKOWANYCH OD 1990 ROKU
WPROWADZONE OD POCZĄTKU ISTNIENIA FIRMY (1990R)
NOWYCH MODELI WPROWADZONYCH OD 2012 ROKU
Żadna firma szkutnicza z terenu Augustowszczyzny nie może poszczycić się tak bogatą i odległą historią…
Łodzie trafiają do niemal wszystkich państw europejskich a nawet Australii i słyną z doskonałej jakości. To zawsze był priorytet w działalności Państwa Kozłowskich, nie zadowalała ich ilość wyprodukowanych jednostek ale precyzja wykonania .
Dziś firmę wspiera syn Marek jako Dyrektor oraz synowe: Magdalena i Irena a nowe pokolenie wnuków powoli dorasta, by kontynuować rodzinną tradycję …
czekamy na twoje pytania
tel. (+ 48) 87 643 17 00
(+ 48) 87 643 18 00
Żarnowo Pierwsze 9B
16-300 Augustów
BALT 1018 TYTAN to kontynuacja serii jachtów TYTAN (Balt 818 Tytan produkowany jest od 2013 roku, został ulubieńcem klientów oraz Jachtem Roku 2015 w Polsce).
BALT 1018 TYTAN jest pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa i elegancja.
Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą.
Pod pokładem dostępne są 2 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, ergonomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.
Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 1018 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ”Less is more” (”mniej znaczy więcej”). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku.
Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łagodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności.
Główne różnice pomiędzy modelami łodzi Balt 1018 Tytan a Balt 918
Przede wszystkim, wersja 1018 oferuje możliwość cieszenia się dodatkowym stanowiskiem sterowym-flybridge, dzięki któremu w słoneczne dni można sterować jachtem na wolnym powietrzu, podziwiać widoki z innego poziomu czy korzystać ze słońca przez cały rejs opalając się na wygodnych materacach słonecznych. Z uwagi na dodatkowy pokład słoneczny-flybridge, model Balt 1018 Tytan jest cięższy, wyższy oraz ma większe zanurzenie od Balt 918 Tytan. Poza tym Flybridge uniemożliwia zamontowanie luku dachowego czy paneli słonecznych dostępnych w modelu Balt 918 Tytan
Z uwagi na wyższy środek ciężkości Balt 1018 Tytan jest oferowany z niższą maksymalną mocą silnika zaburtowego 90 KM, zaś stacjonarnego 57 KM, co w przypadku Balt 918 Tytan odpowiada maksymalnym mocom 2×115 KM lub 1x 150 KM dla silników zaburtowych i 80 KM dla silnika stacjonarnego.
Długość kadłuba obu modeli jest taka sama 8, 58m zaś różnią się długością całkowitą. Balt 1018 Tytan (dł. 10,02m) jest dłuższa o 16 cm od Balt 918 Tytan. Uzyskano to przedłużając platformy rufowe, które również są szersze niż w modelu Balt 918 Tytan. Daje to nie tylko większą funkcjonalność ale również efektywniej chronią silnik zaburtowy. Przy wyborze silnika stacjonarnego można wykonać dużą platformę kąpielową poprzez wklejenie laminatowego wypełnienia pomiędzy platformami.
Długość max10,2 m
Długość kadłuba8,58 m
Szerokość max3 m
Zanurzenie max0,49 m *
Wysokość nad KLW3,30 m *
Masa bez silnika3620 kg
Moc silnika zaburtowego60 – 90 KM
Moc silnika stacjonarnego Diesla S-Drive45 – 57 KM
Zbiornik paliwa120-239 l *
Zbiornik wody130-240 l
Zbiornik fekaliów60 l
Załoga max6 osób
Wysokość w kabinie1,97 m
Koje/osób3/6
CE KategoriaC-6
Silnik elektrycznyOpcja
* wersja z silnikiem zaburtowym
Konstruktor: Krzysztof Smaga, Jacek Daszkiewicz
Wersja 2 kabinowa
Wersja 3 kabinowa